| کد خبر: 259287 |

قرارداد مونوریل بغداد با دو شرکت فرانسوی و کره ای امضا می شود

وزارت حمل و نقل عراق در آستانه امضای قرارداد اجرا، ساخت و خرید برای پروژه مونوریل بغداد با دو شرکت الستوم فرانسه و هیوندای کره جنوبی است.

تین نیوز

وزارت حمل و نقل عراق در آستانه امضای قرارداد اجرا، ساخت و خرید برای پروژه مونوریل بغداد با دو شرکت الستوم فرانسه و هیوندای کره جنوبی است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، وزارت حمل و نقل عراق در آستانه امضای قرارداد اجرا، ساخت و خرید برای پروژه مونوریل بغداد با دو شرکت الستوم فرانسه و هیوندای کره جنوبی است.

شذی راضی، سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق گفت که قطار معلق یکی از مهم ترین پروژه هایی است که وزارت به دنبال فعالسازی آن برای کمک به حل بحران شلوغی و ازدحام در پایتخت است.

وی اشاره کرد که این پروژه یک سیستم حمل و نقل یکپارچه است که خدمات بسیاری خوبی به مناطق دارای تراکم جمعیتی بالا ارائه می دهد و از اطراف بغداد تا مراکز اصلی مرکز پایتخت را پوشش می دهد.

راضی توضیح داد که طول پیشنهادی این شبکه ریلی 22 کیلومتر از ایستگاه راه آهن مرکزی در منطقه العلاوی در مرکز بغداد تا دورترین نقطه در منطقه الشعب و سپس تا مرز بغداد و استان دیالی است.

سخنگوی وزارت حمل و نقل عراق تاکید کرد که این وزارتخانه، قرارداد اجرا، ساخت و خرید با کنسرسیوم دو شرکت الستوم فرانسه و هیوندای کره امضا خواهد کرد.

وی اشاره کرد که وزارت حمل و نقل همه موانع بر سر راه مسیر امن قطار را از میان خواهد برداشت و راه حل های مناسبی برای شبکه های فاضلاب و لوله های آب و کابل های برق و اتصالات در مسیر وضع خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    قشنگ ضایع هست که عرب ها باز پول دیدن جوگیر شدن.

    بغیر از این ها نمیشد بخشی از این درآمد فنی مهندسی ایران ب با ساخت مترو در عراق میبرد ؟

    اینها که پول اضافه دارند دور بریزند چرا بخشی اش ایران نبره ؟؟


    مگر ما ۴ تا پایتخت خاورمیانه کنترل نمیکردیم.