| کد خبر: 258079 |

بررسی اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان‌ ها برای شرایط بحرانی

معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران از بررسی نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان ها برای شرایط بحرانی خبر داد.

تین نیوز

معاون پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران از بررسی نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان ها برای شرایط بحرانی خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایلنا، محمد حسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی گفت: با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان ها به خطوط مترو کمیته فنی "اتصال بیمارستان امام خمینی(ره) به خط 7 متروی تهران" با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 6، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

وی افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع به منظور هم افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فنی اتصال بیمارستان امام خمینی (ره) به خط 7 متروی تهران بحث و تبادل نظر شد.

فصیح افزود: در این نشست مقرر شد، جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار و همچنین طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو ، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود. جلسه هفتگی کمیته فنی تا رسیدن به نتیجه قطعی برگزار شود و نیز طی جلسه مشترکی میان دانشگاه علوم پزشکی و شرکت مترو، الزامات فنی جهت اتصال بیمارستان به خطوط مترو تهیه و ارائه شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد نحوه اتصال خطوط جدید مترو تهران به بیمارستان ها و استفاده از رمپ ها و شفت ها مشخص شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.