| کد خبر: 78763 |

مضای قرارداد همکاری درازمدت بویینگ و خطوط هوایی ترکیه / انتقال بوئینگ‌های مدرن به ترکیش‌ایرلاین

تین نیوز | بویینگ و ترکیش ایرلاینز برمبنای رابطه ۷۰ ساله خود، قرارداد همکاری برای تقویت طولانی مدت صنعت هوایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز» را امضا کردند که شامل تقویت قابلیت‌های تکنولوژیکی و هوافضای ترکیه نیز می‌شود.


در این قرارداد، ترکیش ایرلاینز و بویینگ چند حوزه بالقوه همکاری جدید را شامل گسترش سرمایه‌گذاری که در حال حاضر نیز قابل توجه است، در صنعت ترکیه تعیین کردند.
   
ری کانر رییس تجاری بویینگ و ایکر آیسی رییس ترکیش ایرلاینز یک توافقنامه اتحاد استراتژیک را در جریان سفر مدیران این خطوط به سیاتل برای تحویل بویینگ‌ جدید ۷۷۷-۳۰۰ER  امضا کردند.

آیسی در این باره گفت: ترکیش ایرلاینز یکی از خطوط حمل و نقل پیشروی جهان است که موقعیت خود را از طریق سرمایه‌گذاری استراتژیک در ناوگان خود ایجاد کرده و نتیجه آن رشد شمار مسافران بوده است.

وی افزود: با امضای این قرارداد ما رابطه خود را با بویینگ، یکی از برندهای پیشروی جهان در صنعت هوافضا که همکاری دراز مدتی نیز با هم داشته‌ایم تقویت کردیم و به جستجوی راه‌های جدید و نوآورانه برای رشد خطوط هوایی خود ادامه می‌دهیم. ما در ادامه این رابطه قوی با بویینگ در آینده پروژه‌های متنوعی را معرفی می‌‌کنیم که همکاری دو کمپانی را در آینده شکل می‌دهد.

کانر نیز گفت مفتخر است که رابطه قوی با ترکیش ایرلاینز در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند و موجب پشتیبانی اهداف هر دو کمپانی و رشد سودآور و بلندمدت ترکیه خواهد شد. وی افزود: بویینگ و ترکیش ایرلاینز با همکاری یکدیگر تجارت و فرصت‌های جدید و سودآوری را برای تقویت نقاط متقابل یکدیگر شناسایی خواهند کرد.

برنامه‌های بویینگ در ترکیه به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیون دلار در سال است.

پیوندهای قوی صنعتی در قرارداد جدید بین بویینگ و ترکیش ایرلاینز شامل چند حوزه طولانی مدت است که توسعه و آموزش، فعالیت‌هایی برای فعال کردن حمل و نقل هوایی ترکیه در سطح جهانی و پشتیبانی از تحقیقات و فن‌آوری ترکیه و گسترش قابلیت‌های تکنولوژیکی در زیرساخت‌های هوا و فضا را دربرمی‌گیرد.

رابطه این دو کمپانی از سال ۱۹۴۵ آغاز شده و در طول سال‌ها ترکیش ایرلاینز، بویینگ ۷۲۷ ،۷۵۷ ، MD-۸۰ و بعدها مدل‌های مدرن‌تری چون   ۷۳۷و ۷۷۷ را به ناوگان هوایی خود افزوده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.