| کد خبر: 45045 |

خودروسازان آلمانی به آینده صنعت خودروسازی خوشبین اند

تین نیوز | شرکت های خودروسازی آلمان با رونمایی از مدل های جدید در نمایشگاه خودرو ژنو که این هفته در سوئیس آغاز شد درباره آینده این صنعت ابراز خوشبینی کردند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما ، خودروسازان آلمانی در عین حال با توجه به مشکلات ژئوپولیتیک و رقابت های بین المللی جانب احتیاط را در ارزیابی خود از آینده صنعت خودروسازی رها نکرده اند.

شرکت های عظیم خودروسازی مانند فولکس واگن، دایملر و بی ام دبلیو، همگی سال گذشته با صادرات خودروهای مجلل به آمریکا و چین درآمدهای خود را افزایش دادند.

اما مدیران ارشد این شرکت ها به سبب روند رشد اقتصادی در آمریکا، اروپا و چین در مقایسه با مناطق دیگری مانند روسیه و برزیل که درگیر مشکلاتی مانند کشمکش و رکود هستند و این مشکلات بر اطمینان تجاری و اقتصادی نیز تاثیر منفی گذاشته است ، نگرانی هایی دارند.

مارتین وینترکورن ، مدیر اجرایی شرکت فولکس واگن ای جی گفت: «ما شاهد مناطق درگیر مشکل در جهان مانند روسیه و اوکراین و نیز بازارهای ضعیف در برزیل هستیم ، اما همچنین شاهد بازارهایی در اروپا هستیم که بار دیگر در حال رشد است و بازارهایی مانند بازار آمریکا و چین نیز به رشد خود ادامه داده اند. ما در شرکت فولکس واگن نمی خواهیم برغم همه موفقیت هایی که داشته ایم واقعیت ها را نادیده بگیریم. »

خودروسازان آلمانی همچنین حمایت خود را از یک موافقت نامه تجاری جدید اعلام کرده اند که اتحادیه اروپا و آمریکا درباره آن مشغول مذاکره اند.

نمایندگان خودروسازان بزرگ آلمان مانند دایملر، بی ام دبلیو، پورشه و فولکس واگن ژانویه امسال در نشستی در برلین از این موافقت نامه حمایت کردند.

وینترکورن درباره سقوط قیمت های نفت و تاثیر آن بر صنعت خودروسازی نیز افزود: «قیمت نفت در این سطح نخواهد ماند و مطمئنا بار دیگر افزایش خواهد یافت و ما نمی توانیم سیاست تولید دراز مدت خود را با یک قیمت نفت که برای مدت کوتاهی در حال کاهش است پیوند بزنیم.»

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.