| کد خبر: 204465 |

رفتار غیر اخلاقی راننده اوبر با مسافر نابینا جنجالی شد

یک راننده اوبر در لندن از یک خواننده اپرای نابینا 20 پوند سرقت کرد و افزون بر این، با گرفتن گوشی وی، یه خود در اپلیکیشن اوبر 5 ستاره امتیاز داد.

تین نیوز
یک راننده اوبر در لندن از یک خواننده اپرای نابینا 20 پوند سرقت کرد و افزون بر این، با گرفتن گوشی وی، یه خود در اپلیکیشن اوبر 5 ستاره امتیاز داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری انتخاب،  ویکتوریا اروواری ، یک خواننده سوپرانو تحسین شده  است که هنگام کودکی بینایی خود را از دست داد. وی برای رسیدن به محل کار خود از تاکسی اینترنتی اوبر استفاده کرد اما راننده اوبر از نابینا بودن وی سوء استفاده کرد.

این راننده 32 ساله که کرنل میهایی نام داشت 20 پوند بیشتر از کرایه تاکسی خود دریافت کرد و البته امتیاز 5 ستاره را برای عملکرد رانندگی خود انتخاب کرد. میهایی اهل داگنهام در منطقه شرق لندن، در پی محاکمه خود در دادگاه دادرس کرویدون به جرم کلاهبرداری محکوم شد.

خانم اروواری در این خصوص گفت:" مدت هاست که می دانم به عنوان یگ نابینا باید با برخی مشکلات کنار بیایم، اما این که دیگران از من سوء استفاده می کنند، واقعا آزار دهنده است. من اعتمادم را به بسیاری از افراد از دست دادم."

جالب است بدانید این خواننده با وجود نابینا بودن یک هنرمند محبوب و مشهور است که جوایزی متعدد نیز بنده شده است. این معلم موسیقی نیجریه ای که در هنرستان Trinity Laban در لندن تحصیل کرده است، در طول مسابقات استعدادیابی اظهار داشت: "احساس می کنم از دست دادن بینایی باعث شده است تا من از زیبایی در موسیقی آگاه شوم."

سخنگوی اوبر درباره حادثه اخیر گفت: "این حادثه غیرقابل قبول است و ما مشتریان خود را در حکم پس اندازهای ارزشمند خود می دانیم. در اوبر جایی برای این نوع افراد دروغگو متخلف نیست."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.