| کد خبر: 132241 |

دانمارک ثبت کشتی‎ها را دیجیتال می‎کند

سازمان کشتیرانی دانمارک در حال اجرای آزمایشی طرحی است که راه را برای دیجیتال کردن فرآیند ثبت کشتی‎ها هموار می‎کند.

تین نیوز

سازمان کشتیرانی دانمارک (DMA) خبر داد که در حال اجرای آزمایشی طرحی است که می‎تواند راه را برای دیجیتال کردن فرآیند ثبت کشتی‎ها در بلند مدت هموار کند.

 

به گزارش گروه بین‎الملل مارین تایمز، بر اساس اعلام این سازمان، پروژه مذکور در جهت تقویت فرهنگ دیجیتال در دانمارک اجرا می‎شود، چراکه امروزه نیز مسئولان کشتی‎ها باید فرم های لازم را دستی پر کنند و تحویل مقامات دهند.

 

برایان میکلسن، وزیر صنعت، تجارت و امور مالی دانمارک، گفت: "گروه استراتژی کشتیرانی پیشنهاد دیجیتال کردن تمامی فرایندهای ثبت کشتی را داده است. با استفاده از فناوری‎های جدیدی مانند blockchain، این پروژه آزمایشی می تواند راه را برای ثبت راحت تر، ایمن تر، و بهینه تر در شرکت های ثبت دانمارک هموار کند. این امر در صنعتی که همیشه در تلاش است که هزینه ها را کاهش دهد و ایجاد اعتماد نماید بسیار ضروری است."

 

میکلسن افزود: "برای حفظ جایگاه قدرتمند خود، Blue Denmark باید فرآیندهای دیجیتالی را توسعه دهد. بنابراین ما باید در استفاده از راه‏‎حل‎های فناورانه پیشگام باشیم."

 

سازمان دریانوردی دانمارک اعلام کرد که با استفاده از این فناوری هر کسی می‎تواند از فرایند اطلاع یابد و کسی نمی‎تواند بدون اطلاع سایر ذینفعان در مدارک دست ببرد.

 

منبع: مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.