بازدید سایت : ۴۹۶۰۵
| کد خبر ۳۰۱۵۰۳
کپی شد

◄ نظر رانندگان عمومی در مورد بیمه تکمیلی: سطح خدمات ارایه شده متناسب با حق بیمه پرداختی نیست

رانندگان عمومی معتقدند نسبت به حق بیمه بالا و زیادی که پرداخت می کنند خدمات اندک دریافت می کنند و با وجود پرداخت حق بیمه نسبتاً بالا، سطح خدمات ارایه‌ شده بسیار محدود بوده و متناسب با مبلغ حق بیمه پرداختی نیست.

نظر رانندگان عمومی در مورد بیمه تکمیلی: سطح خدمات ارایه شده متناسب با حق بیمه پرداختی نیست
تین نیوز |

   رانندگان عمومی از جزئیات قراردادهای بیمه تکمیلی بی‌ اطلاع هستند و بسیاری از موارد، بدون اطلاع و رضایت آنها تعیین می‌ شود.

به گزارش تین نیوز،انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافری استان قم  با توجه به نزدیک شدن به زمان پایان قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان عمومی با اعلام این موضوع تاکید کرد:   نبود شفافیت در نحوه محاسبه حق بیمه، میزان پوشش و نوع خدمات، موجب نارضایتی  جدی‌ رانندگان شده است.

این انجمن ضمن اعلام  نارضایتی رانندگان و مالکان ناوگان حمل‌ و نقل مسافری برون‌ شهری نسبت به شرایط نامطلوب بیمه تکمیلی درمان، در شبکه های اجتماعی به مشکلات متعدد    قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان ناوگان عمومی جاده ای اشاره کرد.

بر اساس این دیدگاه، یکی از مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان  آن است  که بسیاری از خدمات درمانی مهم، تحت پوشش کامل بیمه تکمیلی قرار ندارند یا با سقف بسیار پایین پوشش داده می‌ شوند.

 تاخیر در پرداخت خسارت نیز یکی دیگر از مشکلات این بیمه است به طوری که فرآیند دریافت هزینه‌ های درمانی پس از ارائه مدارک، بسیار طولانی و فرسایشی است که این موضوع به ویژه در شرایط بیماری‌ های سخت، فشار روانی و مالی زیادی به خانواده  ها وارد می کند.

 همچنین  تعداد و کیفیت مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت‌ های بیمه تکمیلی رانندگان به ویژه بیمه دانا به‌ خصوص در شهرستان‌ ها بسیار محدود است و به همین دلیل در بسیاری موارد، رانندگان ناچار به مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد و پرداخت هزینه‌ های گزاف می‌ شوند.

حق بیمه بالا نسبت به خدمات پایین نیز یکی دیگر از مشکلات است و با وجود پرداخت حق بیمه نسبتاً بالا، سطح خدمات ارائه‌ شده بسیار محدود بوده و متناسب با مبلغ پرداختی نیست.

 عدم پاسخگویی مناسب شرکت بیمه‌ گر نیز از دیگر مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان است که رانندگان ناوگان عمومی امیدوارند در قرارداد جدید این مشکلات برطرف گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    تامین اجتماعی و انجمن صنفی رانندگان در دهه هفتاد بزرگترین اختلاس توسط باربری ها که با انجمن صنفی رانندگان ۸ سال سنوات رانندگان را خوردند ازموده را ازموده خطاست به باربری پول وامانت سپردن خیانت است .