| کد خبر: 208951 |

◄ بحران کرونا؛ فرصتی برای تغییر مدیریت کسب‌وکار ایرلاین‌های ایرانی

یک کارشناس هوانوردی معتقد است شرایط فعلی (بحران اقتصادی حاصل از کرونا) فرصت بسیار خوبی برای تغییر در مدیریت کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی است.

تین نیوز

یک کارشناس هوانوردی معتقد است شرایط فعلی (بحران اقتصادی حاصل از کرونا) فرصت بسیار خوبی برای تغییر در مدیریت کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی است.

به گزارش تین نیوز، روح‌الله فلاح‌تبار این مطلب را در باشگاه متخصصان این شبکه خبری بیان کرد و گفت: این تغییر مدیریت در کسب و کار ایرلاین‌های ایرانی می‌تواند مربوط به ادغام برخی از فعالیت‌های موازی، اتحادهای استراتژیک و ...باشد.

وی همچنین  کرونا را یک فرصت برای صنعت حمل و نقل هوایی قلمداد کرد و افزود: در ایران عرضه همیشه کمتر از تقاضا بود و به همین خاطر با یک شوک ساده مثلاً همین تابستان پیش رو (با فرض اوضاع سفید از بابت کرونا)، شرکت های هواپیمایی دوباره به چرخه حداکثری باز خواهند گشت و با سرعت رونق خواهد گرفت.

فلاح‌تبار ادامخ داد: اما در خصوص شرکت‌های هواپیمایی بزرگ دنیا و شرکت های هواپیمایی کم هزینه ( LCC) وضعیت متفاوت است و آنها به سادگی به ظرفیت قبل از کرونا بازنخواهند گشت و ورشکستگی در آنها دور از انتظار نیست.

وی تاکید کرد: این شرایط فرصتی برای ایرلاین‌های ایرانی است که ناوگان مناسب با قیمت خوب خرید کنند و به نظرم شرکت‌های هواپیمایی مترصد خرید در دنیا باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.