| کد خبر: 195188 |

◄ شرحی بر یک تصادف؛ خطرات نصب ضعیف گاردریل‌ها

نقطه اتصال 2 سپری گارد باید با پیچ و مهره به همدیگر متصل شده باشند که این نقطه ضعف بسیاری از نصب‌ها است.

تین نیوز

به دنبال انتشار خبر سانحه رانندگی که طی آن در برخورد پراید با گاردریل در جاده سمنان- دامغان یک نفر کشته شد، یک کارشناس حمل‌ و نقل این حادثه را تحلیل کرد.

به گزارش تین نیوز، محمد مهدی کبیری در شبکه‌های اجتماعی نوشت: به عکس تصادف دقت شود(عکس بالا)، سپری گارد در یک نقطه بریده شده و داخل خودرو شده است.

وی افزود: به سر گارد که از داخل خودرو رد شده و برگشته به سمت چپ بالا دقت شود. همان نقطه اتصال 2 سپری گارد است که باید با پیچ و مهره به همدیگر متصل شده باشند. متاسفانه این نقطه ضعف بسیاری از نصب‌ها است.

او تاکید کرد: تعداد پیچ و مهره بسته شده کمتر از ۸ عدد بوده یا پیچ و مهره از جنس مطلوب نبوده، نکته بسیار ساده که قابل پیشگیری است اما توجهی به آن نمی‌شود.

به گزارش تین نیوز و به نقل از فارس این حادثه عصر روز دوم شهریور رخ داد و طی آن در برخورد یک دستگاه خودروی پراید با گاردریل در محور سمنان- دامغان یک نفر جان باخت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌‌احمر استان سمنان در این زمینه گفت: اظهار کرد: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گاردریل در ساعت17:10عصرروز دوم شهریور به مرکز عملیات جمعیت هلال‌‌احمر استان سمنان اعلام شد.

علی‌آقا یحیایی تصریح کرد: عملیات امداد و نجات و رهاسازی مصدومان تا ساعت 18:17 به طول انجامید و پایگاه عامل این حادثه، هلال‌احمر آهوان بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌‌احمر استان سمنان تعداد افرادحادثه دیده در این سانحه را پنج نفر اعلام کرد که چهار نفر از آنها مصدوم بودند و یک نفر نیز جان خود را از دست داد.

یحیایی بیان کرد: یک نفر رهاسازی نیز توسط تیم عملیاتی هلال احمر انجام شد.

13980602001271_Test_NewPhotoFree.jpg

13980602001269_Test_NewPhotoFree.jpg

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کریم شادی 0 0

    در فیلم مستندی که از صدا و سیما پخش شد اصول طراحی گارد ریل شرح داده شد اولاً ارتفاع گارد ریل باید در سطح بدنه خودروهای سواری باشد ثانیاً هنگام نحراف خودرو اتصال گاردریل با پایه ها قطع شده و بتدریج انرژی حرکتی خودرو را جذب می کند فکر نمی کنم این اصول در نصب گارد ریل ها در ایران مطرح باشد