| کد خبر: 170927 |

◄ زمان مجمع عمومی انجمن کارگری رانندگان سواری کرایه مشخص شد

دستور جلسه مجمع عمومی عادی انجمن صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین‌شهری ارایه گزارش عملکرد هیئت مدیره، ارایه گزارش مالی، ارایه گزارش بازرس و انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل بازرسان است.

تین نیوز

مجمع عمومی عادی انجمن صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین‌شهری، روز یکشنبه 14 مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس اطلاعیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارگری رانندگان سواری کرایه بین‌شهری ساعت 10 صبح روز یکشنبه 14 مرداد در محل دهکده غذا ترمینال غرب تهران برگزار می‌شود.

دستور این جلسه ارایه گزارش عملکرد هیئت مدیره، ارایه گزارش مالی، ارایه گزارش بازرس و انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل بازرسان است.

در این اطلاعیه از کسانی که قصد نامزدی برای عضو اصلی و علی‌البدل بازرسان این انجمن را دارند خواسته شده است قبل از موعود مجمع درخواست خود را به دفتر انجمن ارایه دهند.

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در این زمینه به تین‌نیوز گفت: یکی از مشکلاتی که بر سر راه رانندگان جهت ایجاد تشکلات و انجمن‌های واقعی وجود دارد عدم توجه جدی و مشارکت مسئولانه و پیگیرانه رانندگان در انتخابات و مجامع مربوط به خودشان است.

 حمید حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همین امر موجب می‌شود بعضا افرادی که به مناصب صنفی می‌رسند فاقد صلاحیت‌های لازم برای چنین مسئولیت‌هایی باشند و عملا در پیگیری و احقاق حقوق صنفی خود ناتوان باشند و یا اصلا چنین دغدغه‌هایی نداشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز، اوافزود: این در حالی است که در بین رانندگان افراد بسیار مجرب و با تحصیلات بالا وجود دارند که نه تنها قادر به اداره انجمن‌های مربوط به‌خود بوده بلکه دارای توان مدیریتی بالا حتی در  سطح  مدیران میانی کشور هستند.

حسین‌زاده تاکید کرد: امیدوارم که چنین افرادی با مشارکت خود در امور انجمن‌ها موجب رشد و شکوفایی انجمن‌ها در انجام وظایف قانونی به منظور نیل به هدف که همان اعتلای جایگاه اجتماعی رانندگان است، بشوند.

photo_2018-08-01_09-10-45

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.