| کد خبر: 196352 |

نادیده گرفته شدن نظرات بخش خصوصی در تصمیمات دولت

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با انتقاد از نادیده‌گرفتن نظرات بخش خصوصی در تصمیمات دولت گفت:بخش خصوصی عقیده دارد که لایحه تجارت، مشکلات تجارت را افزایش خواهد داد.

تین نیوز

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با انتقاد از نادیده‌گرفتن نظرات بخش خصوصی در تصمیمات دولت گفت: بخش خصوصی عقیده دارد که لایحه تجارت، مشکلات تجارت را افزایش خواهد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد لاهوتی در جلسه صبح امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با انتقاد از نادیده‌گرفتن نظرات بخش خصوصی در تصمیمات دولت اظهار کرد: متاسفانه حضور فعالان اقتصادی در جلسات تصمیم‌گیری‌ها، بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و شنیدن نظرات آنها چندان برای دولتمردان حائز اهمیت نیست.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیان اینکه امروز در کشور قوانین زیادی داریم که اجرا نمی‌شوند و الزامی هم برای اجرای آن وجود ندارد، خواستار اجرای قانون در کشور شد.

وی با انتقاد از تصمیمات خلق الساعه ، به موضوع تصویب لایحه تجارت پرداخت و گفت: موافقان لایحه تجارت مرتبط آن را یکی از بالاترین و مترقی ترین قوانین کشور می‌دانند و مخالفان نیز در مقابل، آن را بدترین قانونی می دانند که تاکنون تصویب شده است؛ در حالیکه بخش خصوصی نیز عقیده دارد که لایحه مذکور، مشکلات تجارت را افزایش خواهد داد.

لاهوتی با تاکید بر مخالفت بخش خصوصی با لایحه اخیر قانون تجارت گفت: در جلسه ای که فعالان بخش خصوصی با یکی از نهادها داشتند، فعالان اقتصادی و حقوقدانان حاضر در جلسه، مخالفت خود با قانون جدید تجارت را اعلام کردند ولی مجلسی ها آن را بهترین قانون می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه این موضوع نشان داد حضور اتاق در جلسات مختلف حالت تشریفاتی دارد و کمتر شنوایی نسبت به این موضوع وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.