| کد خبر: 243763 |

میزگرد ادارات بنادر ۲۰۲۲ برای اولین بار در ابوظبی

گروه بنادر ابوظبی که یک تسهیل کننده برتر لجستیک، صنعت و تجارت منطقه محسوب می شود، برای اولین بار در منطقه، میزگرد ادارات بنادر را (PAR 2022) میزبانی کرد.

تین نیوز

گروه بنادر ابوظبی که یک تسهیل کننده برتر لجستیک، صنعت و تجارت منطقه محسوب می شود، برای اولین بار در منطقه، میزگرد ادارات بنادر را (PAR 2022) میزبانی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، میزگرد ادارات بنادر، یک رویداد بزرگ سالانه است که مقامات بندری را از سراسر جهان برای تقویت همکاری ها گرد هم می آورد.

هفتمین گردهمایی این رویداد از ۳۱ می تا ۲ ژوئن ۲۰۲۲ در جزیره Al Maryah در امارات برگزار شد.

این میزگرد، در زمانی برگزار شد که نگرانی‌ها در مورد کالاهای رسوبی برای حمل در بنادر آسیا افزایش یافته و به طور بالقوه ای می‌تواند اثرات عمده‌ای بر عملکرد زنجیره‌های تامین جهانی داشته باشد.

این میزگرد با عنوان «تصور عصر جدیدی از تجارت با هم»، برای اولین بار در خاورمیانه برای تبادل نظر در خصوص بهترین شیوه‌ها برای همکاری برگزار شد.

این رویداد سه روزه بر نقش بنادر در زنجیره تامین جهانی و تاثیر عملکرد آنها بر انتقال انرژی، تغییرات اقلیمی و تکامل دیجیتال متمرکز بود و بر موضوعاتی در مورد همکاری های بین المللی، نیروی کار آینده، امنیت سایبری تاکید داشت.

چنین رویدادی برای اولین بار توسط اداره بندر و دریانوردی سنگاپور (MPA) در سال ۲۰۱۵ برگزار شد.

در این اجلاس که پشت درهای بسته برگزار گردید، نمایندگانی از بنادر مهم جهان از جمله آنتورپ-بلژیک، بارسلونا-اسپانیا، بوسان-کره جنوبی، گوانگژو-چین، عراق، کوبه-ژاپن و امارات متحده عربی حضور داشتند.

کاپیتان محمد جمعه الشمیسی، مدیر عامل گروه بنادر ابوظبی گفت: گروه ما مفتخر است که کنفرانس مقامات بندری را برای اولین بار به امارات متحده عربی و منطقه خاورمیانه آورده است.

چالش‌های استثنایی که در سال‌های اخیر با آن مواجه شده ایم، نه تنها نقش حیاتی تجارت را در حفظ بهبود اقتصادی نشان میدهند، بلکه فرصت‌هایی را برای سرعت بخشیدن به تحولات حیاتی ایجاد کرده‌اند.

خانم کوآ لی هون، مدیر اجرایی اداره بندر و دریانوردی سنگاپور نیز گفت: صنعت حمل و نقل دریایی در برابر چالش‌های بی‌سابقه ناشی از همه‌گیری کووید۱۹، همچنان انعطاف‌پذیر باقی مانده است.

همه ما باید به همکاری و واکنش در قبال تحولات را ادامه دهیم تا انعطاف پذیری این بخش که نقش مهمی در حمل و نقل بیش از ۸۰ درصد کالاهای جهانی را ایفا می کند، بیشتر کنیم.

آسام تدبیر: اطلاعی از حضور نمایندگان ادارات بنادر ایران در این میزگرد در دست نیست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.