| کد خبر: 236181 |

◄ قیمت بلیت هواپیما کاهش می یابد

وزیر راه و شهرسازی درباره مسائل مختلفی از جمله قیمت بلیت هواپیما، چگونگی و جزئیات ساخت چهار میلیون واحد مسکن، ایجاد بانک زمین، ورود شرکت های خارجی به ساخت مسکن و ... صحبت کرد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و در جمع خبرنگاران، در ارتباط با محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در هواپیما گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر مسافران یک پرواز شامل کسانی باشد که دو دوز واکسن تزریق کردند امکان پذیرش مسافر بیش از ۶۰ درصد از ظرفیت هواپیما وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه چرا تاکنون تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص نشده است و ایرلاین ها بدون داشتن مصوبه و اختیار قانونی اقدام به افزایش نرخ پروازهای داخلی کرده اند؟ اظهار کرد: قیمت بلیت هواپیما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر در پروازهای داخلی افزایش یافته بود که امیدواریم با بهبود شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و برداشته شدن این محدودیت بتوانیم قیمت بلیت هواپیما را تعدیل کنیم.

وی افزود: محدودیت ۶۰ درصدی پذیرش مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اتفاق افتاده است که هم اکنون در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا در حال بحث و بررسی برای اعمال تغییرات در این پروتکل ها هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.