| کد خبر: 195438 |

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن اعلام کرد:

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن طی نامه از اتمام قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران مشهد خبر داد.

تین‌نیوز | 

معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن طی نامه‌ای از اتمام قرارداد برقی‌سازی خط ریلی تهران مشهد خبر داد.

به گزارش تین نیوز مازیار یزدانی طی نامه رسمی با اشاره به این‌که این قرارداد 15 ماه به طول انجامیده و نظارت و ارزیابی عملکرد پیمانکار در پاره‌ای از موارد عملا ممکن نبوده است، اعلام کرد که این قرارداد خاتمه یافته است.

یزدانی در این نامه خطاب به «صافی» مدیر مشارکت مشانیر، هگزا، اینکو و ژئودیتا نوشت: «با توجه به گذشت بیش از 15 ماه و عدم پاسخ مناسب طرف چینی در ارائه ضمانت‌نامه حسن انجام کار به‌منظور فعال‌سازی تامین و عقد قرارداد مالی پروژه و متعاقب آن عدم امکان عقد و تنفیذ قراردادهای  مورد نیاز به پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، انجام بخش‌های دوم و سوم شرح خدمات مشاور کارفرما (کنترل و تایید گزارشات پیمانکاران و سازندگان و نظارت کارگاهی  و عالیه) از سه بخش اصلی شرح خدمات قرارداد عملا ممکن نبوده و به‌واسطه مشخص نبودن زمان فعال شدن مجدد پروژه برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد، و از سوی دیگر تعییرات شرایط زمین مسیر پروژه، با گذشت زمان و نیز تغییرات احتمالی در الزامات پروژه برقی‌سازی در زمان شروع مجدد پروژه، احتمال عدم استفاده از نتایج بدست آمده از مطالعات بخش اول شرح خدمات (انجام عملیات اصلاح و ارتقاء) را در آینده افزایش می‌دهد. لذا از تاریخ ارسال این نامه، قرارداد خدمات مهندسی، طراحی و نظارت بر طرح برقی‌سازی راه‌آهن تهران-مشهد بین راه‌آهن ج.ا.ا و مشارکت مشانیر-هگزا-اینکو-و ژئودیتا به شماره قرارداد 400/39602 مورخ 96/3/24 براساس بند 1 ماده22 خاتمه یافته اعلام می گردد.» 

WhatsApp Image 2019-08-31 at 11.03.26

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    هر گاه از فاینانس می شنوم ( بخصوص از نوع چینی آن ) به یاد درس " بلدرچین و برزگر" میافتم در کتاب فارسی دوم دبستان.
    خوب است از خودمان بپرسیم حالا که بدست آوردن فاینانس این قدر سخت است و به انجام رساندن آن سخت تر ، آیا این امکان مالی را به واجب ترین پروژه ها اختصاص داده ایم؟ حالا که برقی کردن در آستانه ی تعطیلی ست چه چیز را از دست داده ایم؟

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین