بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن

    اینجا کار جواب نمیده فقط دلالی اختلاس خلاف

    • مهدی رهایی

      دقیقا ، اینهمه پول بدی تریلی بعد با بار تره بار چند روز توصف گازوییل بخوابی و مجبور شی تاوان ندونم کاری مسیولین بدی ، بابا پولشو بده سکه هر سکه روزی پنجاه هزارتومن برات درامد داره حالا ببین با پول یک تریلی چقدر بی دردسر درامد داری

  • ارش

    قیمت واقعی این ماشین تو کشور چین چنده که ما باید این همه پول بدیم حیف این پول که جای این لگن خرج بشه جاکشا

  • ناشناس

    خاک بر سرتون که چسبیدید به این آشغالهای چینی البته تقصیر هم ندارید اروپا شما ها را آدم حساب نمیکنن که تولیدات اروپایی بهتون بدن بیچاره ما راننده ها

  • ابی

    تریلی بخری دو ملیارد هفصد و پنجاه مليون نقد بدی ۶ تا چگ ۵۰۰ میلیون بد يعني ماهی ۵۰۰ میلیون ی بار بزنی بری بندرعباس ۴۵ روز تو بندرعباس بمونی آخر شم ی بار گیرید بیاد یا نه ی هفته‌ وقتت تو صف گازایل تلف بشه کریه که از این طرف بردی خرج می‌شه بعداز دو ماه با جیب خالی بر میگردی شهر خودت نهايت ی ۱۰ گیرید بیاد از کجا بیار چک ۵۰۰ میلیون پرداخت‌ کنی اینآ نفسشون از جای گرم بلند می‌شه میخوای تریلی بخری اول ی سر برو پایانه‌های تهران ببین چخبر این‌قدر ماشين زیاد شد دلال‌ها کمسیون میدن به راننده کریه و خودشون بر میدارن

  • محمد

    خدابخیر بگذرونه با ماشین های چینی

  • ناشناس

    شما این گوه های چینی رو بیخی شین دیگ تا کی اخه

  • محمد

    دومیلیارد وهفتصدوپنجاه پیش پرداخت یعنی اینکه پول خود تریلی همینقدر است وآنچه بعد گرفته می‌شود سود کار است که فروشنده میگه درصورت دریافت نشدن لااقل ضرر نخوردیم بعد ماهی چقدر قرار است باهاش دربیاد والله من اگر پول بادآورده نداشته باشم هیچوقت چنین کاری نمیکنم پول پیش پرداخت پول سی سال کار یک کارمند بدون خرج کردن است .پول شصت سال دیگه هم بعد باید بده که آیا یه نون دربیاد یانه واقعا اینها سرسام آور است البته گران نیست مشکل از کارهای مشکل دار اقتصادی ماست که براحتی می‌توان درستش کرد ولی کسی فکر کنم جراتش رانداره واونم افرادی هستند که قدرت گرفته اند و نشونشون تو اینجور اقتصاد مریص است وگرنه مشکلات راریشه ای وبراحتی می‌توان حل کرد

  • Vahid

    دوست عزیز اینو همه میدونن که پول یه تریلی بزاری بانک سودشو بگیری بدون دردسر و بدون بی خوابی بدون تصادف و بدون جادهای داغون و بدون صف کیلومتری گازوئیل و بدون دلال بازی واسه پیدا کردن بار و بدون دعوا واسه گرفتن کرایه ای که بخاطرش ۵شبانه روز پشت فرمون گاز دادی تا بار طرفو به موقع برسونی به دستش بدون بی احترامی از کارگر گرفته تا صاحب بار و خیلی دغ دغهای دیگه که ما رانندها فقط میدونیم.ولی چاره ای نیست ماها از موقعی که چشم باز کردیم پشت فرمون ماشین سنگین بودیم حالا نمیتونیم بشینیم یکجا بدون هیچگونه تحرک و دور بودن از جاده و بیابون که سرماه سود پولتو دریافت کنی. ماها نمیتونیم

  • بیژن

    زمانی تابلووسردرهربانک1یا2خودروروی داربست گذاشته وتبلیغ میکردن حساب بازکنیدجایزه بگیرید...حالاهمان خودروهارامیلیاردی بمردم پیش فروش کرده ویکسال ملت منتظرتحویلش میمانند.لیکن.باهزاربرابرقیمت جیب ملت راخالی وهرروزه ازکیفیت آن میزنن.،،اکنون توسوخت همانهاماندن.الان کامیون چینی بی کیفیت ریختن توکشوروهمه رابیچاره کردن.همه چیزساعتی گران میشود..ولی کرایه کامیونهارقابتی ارزان میشه.،،ضمن اینکه ترافیک شده وجاده هادیگه گنجایش نداره،،برای خریداران شکنجه ای بیش نیست.،باپولتان کودحیوانی بخریدبهترازکامیونه.دوستان

  • راننده

    لطفا پول برای این اشقالهای چینی ندهید هر روز پرروتر میشوند وقیمتشان رابالا مبرندوهیچ مقامی هم نظارت نمی کند

  • حسن

    با این اوضاع بار که میبینم ونبود گازوییل ما راننده ها بد بخت میشیم شما یک چینی کارکرده ببر در نمایشگاه یک سال طول میکشه بتونی بفروشی حتما هم تا موقع قند ودیابت پدر تون را در اورده یا علی

  • پاکدل

    کاش اینهمه بفکر کامیون زیاد کردنین ،بفکر بارش، کرایه پایین، قطعات یدکی شو ،جادهای خراب بی امن .باشید.. لطفاً بیشتر از این به شغل راننده، کامیون داران ترر نزنید

  • رامین صفایی

    هرچه چینی باشه ، آشغاله
    ما آشغال نمی خریم

  • محسن

    خداکی ریشه ی اینها رومیکنی قربون بزرگیت برده داری نوین دارد بیداد میکنددرهرموردی

  • ناشناس

    خلایق هرچی لایق

  • افشین

    اخه چطور راننده تو این اوضاع ماهی ۵۰۰قسط بده خرج ماشین خرج خونه اینا هم هست تازه کله خالی هم بهت میدن کفی پشت ماشین هم که باید کلی پول اونو هم بدی

  • ناشناس

    گورپدرخودتو تریلی چینی کثافت پول کجاست کسی بخره بزارید بره خودتان وشرکت نفروشید بزارید بره خودتان وشرکت حیله بفروشد ...مردم پول ندارن

  • علی

    سلام مگر ترکها ایرانی نیستنند چرا برای فداکاری وجانبازی وطن صف اول ترکهاهستند ولی الان ترکی نوشتن خط نشان میکشید ای نمک نشناسان کمی انصاف بد نیست

  • بهمن

    سلام قیمت این تریلی ۴۳۰۰۰ دلار است معادل ۲۷۹۰ تومان .و به ما می دهن ۵۷۵۰ یعنی اینا دارن فقط با هر ماشین ۳ میلیارد پول به جیب می زنند بعدا میگن سودی نداره

  • خسرپ

    بار هروعینم بزنی نمیتونی ۵۰۰ قسط بدی

  • محمد نبی نوری

    با سلام دوزدی تو روز روشن شود فروش ده درصد انصراف هشت درصد یعنی

  • صالح

    قیمت ها برگرده به سال ۸۵ این تریلی قیمتش صد میلیون بیشتر نیست
    ماشین داری واسه این دوره اصلا بدرد نمیخوره
    واسه کسی خوبه که اوایل سال نود و قبلش کشنده اف اچ و اسکانیا خریده زیر صد میلیون العان پولش همون کشنده شده شش میلیارد که بیاد بفروشه و از کارکرد خود ماشین نهایت یه چیزی بذاره روش کشنده اف اچ ۵۰۰ یا اسکانیا مدل بالاتر بخره بره کار کنه
    وگرنه بیای هر چی داری و نداری بفروشی شش میلیارد پول بدی آشغال چینی بعدش بری تو جاده رشوه به پلیس و باربری و پمب بنزین و... صاحب بارکنی که کرایه ات بدن و هزار تا کوفت زهر مار دیگه که بعدش یه جایی ترمز ببری و یا خدایی نکرده یکی بزنه قدت به رحمت دیاری باقی بشتابی به نظر من این خودکشی محضه
    بعدش میگه تریلی چقدر کار میکنه اگه جفت شوفر باشی خودت بکشی شاید دویست میلیون کار کنی که صافی بشه صد و پنجاه میلیون البته اگه ماشین خرج نیاره همین پول تو بانک بذار ماهی صد الی صد و بیست میلیون سود بی دردسر گیرت میاد سر گوشت هم خواب خوابه بخدا بی درسر
    احمق بازی هست سرمایه ات بدی کشنده چینی که بعد از چند سال دیگه نصف قیمت هم پولش نیست

  • کاکا

    ای خدا نخرین نخرین تا این تهفه های چینی کسی نخره تا مفت بشه
    همین کارها میکنینم که کشورهای اروپایی بهمون میگن کشور جهان سوم
    چون لیلاند دهه سی و ماشین ارتشی جنگ روسیه مردم سوار هستن
    ایرانی خیلی بی ارزش شده که همه دنیا دارن مسخره همه راننده های ایران میکنن طرف با اینترناش و ماک که راه نمیره مجبوره خودشو معتاد کنه به توان کار زیادتر داشته باشه که بی خوابی بیشتر بکشه که بار امانت مردم بده تحویل
    بخدا در حق بقیه ظلم نکنید نخرید تا مثل کشور گرجستان قیمت ماشین مفت باشه
    بخدا بهترین تریلی پلاک گرجستان با کشنده اش تو ایران یک میلیارد بیشتر نیست اونم کشنده اروپایی نه اشغال چینی

  • مرتضی دیده بان

    اگر راننده واقعی باشید نمی خرید چود با این شرایط لزومی نمی بینید و رانندگی بهتر از دردسرهای آینده خریدشه

  • ناشناس

    همشون آشغالن

  • ناشناس

    خداشاهد اصلا نمیشه روی کامیون حساب کرد آف 12ازکامیون چینی خیلی بهتر

  • ناشناس

    هر جا سود برای مافیا باشه دست میزارن روش ،الان بشمرید چند تا برند به اسم کارخونه ،همه ی ماشینا موتورشون کامینز با اتاقای شبیه هم ،کامیونت و کامیون ،فقط منتاژ میکنن میریزن بیرون ،میره دست دلال بعد مصرف کننده،حالا فرق نمیکنه بار باشه یا نباشه اصلا مهم نیست ،جاده باشه یا نباشه هم مهم نیست ،فقط مهم سود خودشونه ،در ثانی ،بازار باید کارکنه و رونق باشه تا بار باشه ،چیو بار بزنی ،ترانزیت ایران رو هم که از بین بردن .

  • م ق

    مدت چکها توضیح داده نشده

  • مهدی

    همون طور که سفره های مردم داره روز به روز کوچکترین میشه بار ها هم روز به روز‌کم حجم تر میشه دیگه شاید کمتر بار تریلری و کشنده توی کشور نیاز باشه بیشتر بار ها میره سمت تک یا جفت و یا خاور که اصطحلاک کناری از تریلی هم دارن دوره تریلی داری تموم شد الان درآمد یه ایسوزو با تریلی تقریبا خرج در رفته برابری میکنه تازه بهتر از همه اونها نیسان هستش برای کار کردن تریلی فقط اسمش بزرگه به قول معروف تبل تو خالیه