| کد خبر: 266620 |

مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

آیرودینامیک خودرو همیشه مهم بوده است. با تبدیل شدن خودروهای برقی به بخش قابل توجهی از خودروهای جدید، خودروسازان در تلاش هستند تا حد ممکن آیرودینامیک را بهبود بخشند تا برد را به حداکثر برسانند.

تین نیوز

آیرودینامیک خودرو همیشه مهم بوده است. با تبدیل شدن خودروهای برقی به بخش قابل توجهی از خودروهای جدید، خودروسازان در تلاش هستند تا حد ممکن آیرودینامیک را بهبود بخشند تا برد را به حداکثر برسانند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، چندین دهه است که شرکت ها روی کاهش ضرایب درگ کار می کنند. کانسپت AVT، تلاش بی ام و برای به نمایش گذاشتن نمای بیرونی آیرودینامیک تر در سال ۱۹۸۱ بود.

Domagoj Dukec، رئیس طراحی بی ام و، در آرشیو این برند جستجو کرده و این تصاویر کمیاب از AVT را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. او آن را «یکی از مرموزترین خودروهای مفهومی در تاریخ BMW» می نامد. به گفته Dukec، این شرکت آن را ساخته تا در آن زمان چیزهای هیجان انگیزی برای نمایش در تونل باد جدید این برند داشته باشد.

مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

AVT مخفف Aerodynamischer Versuchsträger است که در زبان آلمانی به عنوان خودروی آزمایش آیرودینامیک ترجمه می شود. از آنجایی که این خودرو طراحی بسیار عجیب و خاصی داشت، هیچ پیشرانه یا فضای داخلی وجود ندارد. این به سادگی یک مجسمه برای آزمایش تونل باد بود.

این طراحی دارای دماغه ای با شیار کم است که به شکل یک قوس به سمت شیشه جلو می رود. یک نسخه کوچک از جلوپنجره های کلیوی بی ام و را می توان در قسمت جلویی دید. چراغ های جلوی پاپ آپ ظاهر کاپوت را صاف نگه می دارند.

مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

روکش ها، چرخ های جلو را پنهان می کنند تا آیرودینامیک کناره ها را حفظ کنند. از آنجایی که هیچ فضای داخلی وجود ندارد، مشخص نیست که درها چگونه باز می شوند، اما به نظر می رسد که لولاهای گالوینگ محتمل ترین طرح باشند.

مرموزترین خودروی تاریخ بی ام و / عکس

طی تماسی که رسانه Motor۱ برای اطلاع از سرنوشت AVT با بی ام و گرفت، یکی از سخنگویان به این رسانه گفت: "معمولاً هنگامی که کانسپت های غیرقابل اجرا مانند این در نمایشگاه خودرو قرار می گیرند، یا در یک انبار به صورت طولانی مدت قرار می گیرند یا از بین می روند. "

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

نظرسنجی
آیا جلسات اخیر مدیرعامل راه آهن با مدیران شرکت‌های مالک لوکوموتیو و واگن و تأکید ایشان بر حمایت از بخش خصوصی، تا کنون در بهبود وضعیت این شرکت ها مؤثر بوده است؟