| کد خبر: 184150 |

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری:

◄ ناگزیز به افزایش 20درصدی قیمت بلیت هستیم

با تغییرات اخیر اقتصادی افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری اجتناب ناپذیر است و بنابراین پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی با 20 درصد افزایش انجام می‌شود.

تین نیوز

 نرخ افزایش بلیت اتوبوس بین شهری در سفرهای نوروزی هم چنان به ثبات نرسیده و این در حالی است که قیمت فروش آن خبر از افزایش 20 درصدی می‌دهد. در حالی اجرای می‌شود که با مخالفت‌های روبه‌رو شده است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در حالی که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با افزایش 20 درصدی قیمت اتوبوس موافقت کرده بود، اما کمیسیون عمران و همچنین وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که افزایش قیمت بلیت اتوبوس غیر قانونی است.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تایید خبر افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری، به تین‌نیوز توضیح داد: با تغییرات اخیر اقتصادی افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری اجتناب ناپذیر است و بنابراین پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های نوروزی با 20 درصد افزایش انجام می‌شود.

احمدرضا عامری با انتقاد از نحوه برخورد کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با افزایش 20‌درصدی قیمت بلیت اتوبوس بین شهری، تصریح کرد: در حالی که اقلام مصرفی و قیمت خود ناوگان افسار گسیخته افزایش می‌یابد و افزایش قیمت اتوبوس از 700 میلیون تومان به 2 میلیارد تومان در سکوت مراجع ذی‌صلاح صورت گرفته، نظر کمیسیون در خصوص قیمت بلیت اتوبوس بین‌شهری غیر کارشناسی است و بنابراین اتحادیه مسافربری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اقدام به افزایش نرخ بلیت کرد.

عامری به افزایش قیمت قطعات یدکی پرداخت و ابراز داشت: نرخ بلیت اتوبوس بین‌شهری از سال 95 تاکنون هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است، بنابراین درخواست افزایش قیمت ارائه شد که بعد از بررسی‌های انجام شده قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری تا سقف 20‌درصد در سطح کشور افزایش یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.