| کد خبر: 234759 |

◄ مسافربرهای شخصی یکه تاز پایانه های مسافربری+ فیلم و عکس

چند راننده سواری کرایه با ارسال تصاویر و فیلم هایی از پایانه ها و ایستگاه های مربوط به این ناوگان، از حضور پر تعداد مسافربرهای شخصی و فعالیت بدون دغدغه آنان در این مکان ها خبر دادند.

تین نیوز

چند راننده سواری کرایه با ارسال تصاویر و فیلم هایی از پایانه ها و ایستگاه های مربوط به این ناوگان، از حضور پر تعداد مسافربرهای شخصی و فعالیت بدون دغدغه آنان در این مکان ها خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، به گفته رانندگان این درحالی است که رانندگان سواری کرایه به عنوان رانندگان عمومی، برای این که مجاز به فعالیت باشند، شرایط سختی را پشت سر گذاشته که از جمله آن اخذ کارت هوشمند رانندگی، کارت سلامت، آزمایش عدم اعتیاد و ... است و تردد آنان در مسیرهای جاده ای نیز به شدت مورد نظارت پلیس راه قرار دارد.

رانندگان در این مورد در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کردند: مسافربرهای شخصی  به راحتی بدون این که هیچ کدام از این اقدامات را انجام دهند، در پایانه ها و ایستگاه هایی که برای ناوگان سواری کرایه تعبیه شده است حضور یافته و  مسافران  را سوار می کنند.

بیشتر بخوانید:

به گفته آنان، این کار نه تنها موجب کاهش درآمد رانندگان سواری کرایه می شود و تعداد مسافران آنان را کاهش می دهد بلکه به دلیل این که هیچ نظارتی بر فعالیت این خودروها نیست گاهی موجب بروز مشکلات بزرگی همچون سرقت و حمله به مسافران و حتی قتل آنان می شود.

تصاویری که در ادامه منتشر شده مربوط به 2 روز متفاوت در پایانه گرمسار است که خودروهای شخصی مسافرکش در ورودی پایانه برای مسافر گیری  ایستاده اند. فیلم پیوست نیز مربوط به پایانه شهید کلانتری کرج است که مسافربرهای شخصی به راحتی برای مسافرگیری به این مکان آماده اند.

پایانه گرمسار مسافربرهای شخصی در پایانه گرمسار
پایانه گرمسار 1 مسافربرهای شخصی در پایانه گرمسار

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 0 0

    با سلام فقط میتوان اظهار تاسف کرد با همین فرمون بریم جلو پنج سال دیگه اثری از سواری کرایه باقی نمیماند