| کد خبر: 234409 |

◄ محدودیت تردد بین شهری و سواستفاده برخی رانندگان شهری از این فرصت

مسافربران شخصی و تاکسی های داخل شهری به راحتی به کار جابجایی مسافران می پردازند و حتی با ظرفیت تکمیل (سه نفر در پشت و یک نفر در جلو) مسافربری می کنند.

تین نیوز

اگرچه محدودیت های تردد همچنان در حال اعمال است و جدا از ناوگان شخصی، ناوگان عمومی نیز شامل این محدودیت ها شده و با کمتر از ظرفیت از نظر تعداد مسافر و حتی تعداد ناوگان برای تردد در حال فعایت است اماتعدادی از رانندگان ناوگان داخل شهری با اسواستفاده از این فرصت و بدون محدودیت در حال جابجایی مسافران بین شهری است.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام رانندگان سواری کرایه بین شهری، این در حالی است که به طور کلی و حتی در صورت رفع محدودیت تردد مربوط به کرونا نیز، فعالیت ناوگان مسافری داخل شهری در مسیرهای بین شهری ممنوع است.

یکی از رانندگان با بیان این مطلب در شبکه های اجتماعی نوشت: در حالی با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا برای یک سوم از رانندگان ناوگان عمومی مسافری بین شهری صورت وضعیت صادر می شود که مسافربران شخصی و تاکسی های داخل شهری به راحتی به کار جابجایی مسافران می پردازند و حتی با ظرفیت تکمیل (سه نفر در پشت و یک نفر در جلو) مسافربری می کنند.

بیشتر بخوانید:

وی افرود: کاهش صدور صورت وضعیت به یک سوم با هدف کاهش سفر، موجب بیکار شدن تعدد زیادی راننده عمومی بین شهری شده و آنان را متضرر کرده است  اما در این بین کار جابجایی مسافران و تردد به روال عادی خود ادامه دارد و تنها اتفاقی که افتاده این است که جای ناوگان مجاز برای تردد بین شهری را ناوگان غیر مجار گرفته است.

یکی دیگر از رانندگان مسیر شمال کشور نیز فیلم های پیوست را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در این فیلم ها مشاهده می شود تاکسی های داخل شهری با شماره تهران در حال مسافرگیری در شمال کشور به صورت تکمیل ظرفیت هستند.

این فیلم ها را در ادامه ببینید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.