| کد خبر: 36142 |

رییس دانشکده صنعت هواپیمایی در گفتگو با تین نیوز:

◄ سهم دانشکده صنعت هواپیمایی از لایحه بودجه ۹۴

تین نیوز | رییس دانشکده صنعت هواپیمایی گفت: سهم مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور از کل بودجه 1394 اعتباری به میزان 74.500 میلیون ریال است.

حسین قنبری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به لایحه بودجه 94 اظهار کرد: سهم مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور از کل بودجه 1394 اعتباری به میزان 56.500 میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه ای و 18.000 میلیون ریال از محل طرح تملک دارائی های سرمایه ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تغییرات این اعتبار نسبت به سال 92 از نظر اعتبارات هزینه ای، 33.85 درصد و نسبت به سال 93 به میزان 8.65 درصد افزایش داشته، گفت: این اعتبار از محل طرح تملک دارئیهای سرمایه ای نسبت به عملکرد سال 92 به میزان 52.55 درصد و نسبت به سال 93 به میزان 15.98 درصد افزایش داشته است.

رییس دانشکده صنعت هواپیمایی تصریح کرد: بودجه پیش بینی شده در جهت تعلیم و تربیت دانشجویان صنعت هوانوردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و به حول و قوه الهی در آینده بسیار نزدیک، کارشناسی ارشد در رشته های مختلف این صنعت و با استفاده از کادر تخصصی هیات علمی و کارشناسان مروبطه صرف، شود.

وی ادامه داد: این مرکز در صورتی می تواند بدون دغدعه و نگرانی نسبت به انجام امور محوله خود در این صنعت به نحو شایسته تری قدم بردارد که حداقل افزایش اعتباری معادل 60 درصد به نسبت مبلغ مندرج در بخش اعتبارات هزینه ای در لایحه بودجه سال 94 کل کشور را داشته باشد.

قنبری با بیان اینکه کسری اعتبارات این مرکز در حال حاضر رقمی معادل 33.500 میلیون ریال می باشد افزود: اگرچه این رقم، در بودجه کل کشور ناچیز است، اما به طور نسبی موجب حل مشکلات این مرکز خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت عدم تحقق کل اعتبار منظور شده در لایحه بودجه سال 94 به میزان مبلغ کسری، اضافه خواهد شد.

رییس دانشکده صنعت هواپیمایی، گفت: با عنایت به اینکه این مرکز پرسنل و کادر صنعت هوانوردی در کشور، به ویژه شرکت فرودگاه های کشور را تامین می کند و چندین سال است که علی رغم اخذ تاییدیه های لازم به منظور پرداخت 2 درصد از درآمدهای حاصل از پروازهای عبوری از طرف شرکت فرودگاه های کشور که می بایستی صرف هزینه های این موسسه آموزشی گردد، این امر تاکنون محقق نشده است.

قنبری در پایان گفت: نیازمند حمایت های مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و حمایت های دولت تدبیر و امید در جهت تکمیل و تسریع مراحل وصول اعتبار می باشیم تا شاید بدین طریق کسری اعتبارات به نحو مقتضی تامین گردد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.