| کد خبر: 2103 |

◄ وضعیت فروش اینترنتی بلیت های نوروزی توسط شرکت های هواپیمایی

تین نیوز | در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، فروش بلیت برخی شرکت های هواپیمایی، علاوه بر آژانس های مسافرتی و گردشگری، از طریق سایت شرکت ها نیز انجام می شود.

به گزارش تین نیوز، ایران‌ایر از جمله شرکت هایی است که فروش از راه دور بلیت را به شیوه های تلفنی و اینترنتی راه اندازی کرده است. شماره 46621888 شماره تلفن فروش تلفنی بلیت در شرکت هماست و خرید اینترنتی بلیت هما نیز از طریق نشانی http://ebooking.iranair.com امکان پذیر است.

فروش اینترنتی بلیت نوروزی در شرکت هواپیمایی آسمان نیز از چند هفته پیش آغاز شده و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد. برای این نوع خرید، در قسمت "خرید" در سایت شرکت به نشانی http://iaa.ir دسترسی به انواع خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی فراهم شده است.

شرکت هواپیمایی قشم علاوه بر خرید اینترنتی و تلفنی، امکان خرید پیامکی را هم فراهم کرده است و مسافران این شرکت می توانند با ارسال پیام کوتاه به شماره 20004764 بلیت خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنند. وب سایت www.4764.ir نیز سامانه خرید اینترنتی بلیت این شرکت هواپیمایی است. خدمات حمل و نقل مسافران این شرکت برای مسافرانی که از سامانه www.4764.ir بلیط خریداری کنند، رایگان است.

برای خرید اینترنتی بلیت شرکت ماهان هم می توان به سایت این شرکت به نشانی http://www.mahan.aero مراجعه و از بخش رزرو اینترنتی، استفاده کرد.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور، اعلام کرده است که مسافران برای خرید اینترنتی بلیت نوروزی این شرکت فقط می‌توانند به سایت های رسمی این شرکت در نشانی های www.iranairtours.com ،www.iranairtours.ir و ebooking.iranairtours.com مراجعه کنند.

برخی شرکت های هواپیمایی از جمله معراج و زاگرس، امکان فروش بلیت از راه دور را ندارند و در حال حاضر بلیت این شرکت ها را تنها می توان به صورت حضوری از دفاتر فروش یا از طریق سایت هایی غیر از سایت شرکت، خریداری کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.