| کد خبر: 89557 |

اعزام دانشجویان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دانشکده افسری

تین نیوز | مدیرعامل شرکت تامین نیرو از اعزام دانشجویان تکمیل ظرفیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دانشکده افسری نیروی دریایی امام خمینی (ره) در نوشهر خبر داد.
 

کاپیتان رضا آقایی در حاشیه مراسم اعزام دانشجویان کشتیرانی به دانشکده افسری نیروی دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به بکارگیری نیروهای انسانی متخصص ایرانی در ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم درآینده نزدیک شاهد حضور حداکثری نیروی انسانی متخصص ایرانی و کاهش تعداد پرسنل خارجی در این ناوگان باشیم تا این نیروها بتوانند با اقتدار و صلابت به کشورخود خدمت کنند.
 
وی افزود: در این راستا دومین گروه دانشجویان دریایی(تکمیل ظرفیت) به دانشگاه افسری نیروی دریایی امام خمینی(ره ) در نوشهر اعزام شدند.
 
آقایی با اشاره به افزایش سهمیه دانشجویی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بعد از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح درباره افزایش سهمیه دانشجویی متعهد خدمت در این ناوگان، برای تکمیل ظرفیت ازسوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فراخوان داده شد که بعد از طی مراحلی این دانشجویان به دانشگاه افسری نیروی دریایی امام خمینی ( ره ) اعزام شدند. 

مدیرعامل شرکت تامین نیرو درباره علت اعزام این دانشجویان به دانشکده افسری نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اظهار داشت: طی پیگیرهای چند ساله و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح برای معافیت تعهد خدمت سربازی برای این دانشجویان مقرر شد که از نیروی دریایی نیز کمک گرفته شود.

آقایی در این باره ادامه داد : این اقدام نیروی دریایی سبب شد دانشجویان علاوه بر آمادگی درسی، آمادگی روحی و جسمی بهتری کسب کنند. 

وی با اشاره به مدت "یک ترم سال تهیه" تاکید کرد : دانشجویان به مدت یک ترم سال تهیه در این دانشگاه حضور دارند و به دلیل الحاق به گروه قبل ،آموزش این گروه فشرده تر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تامین نیرو با تاکید بر اینکه این دوره سال تهیه به عنوان آموزش سربازی محاسبه خواهد شد تصریح کرد: دانشجویان با گذراندن این دوره آموزشی در دانشکده افسری نیروی دریایی، از دوره سه ماهه آموزش سربازی معاف خواهند شد. 

آقایی درباره مدت و دروس آموزشی در این دانشگاه خاطر نشان کرد: بعد این دوره آموزشی، دو ترم تحصیلی بصورت فشرده تا پایان دی ماه سال 95 ادامه خواهد داشت. همچنین در دانشگاه افسری نیرویی دریایی امام خمینی (ره ) بیشتر دروس عمومی از جمله ریاضی ، فیزیک و انگلیسی تدریس و دروس تخصصی دریایی و دریانوردی بعد ازپایان دوره آموزشی در نوشهر از بهمن ماه سال 95 با اعزام این دانشجویان به مرکز آموزشی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر تدریس خواهد شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • hamidreza. zareii۵۲ @ gmail. com 0 0

    سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم که برای پذیرش باید چکار کنم من لیسانس برق دارم دوره plcهم رفتم ممنون میشم راهنمایی کنین یا اطلاع رسانی کنین۰۹۳۸۴۲۹۹۵۵۰