| کد خبر: 84061 |

ائتلاف کاسکو چین با کشتیرانی های مرتبط جهان

تین نیوز | شرکت کشتیرانی چینی کاسکو(China Ocean Shipping Company (COSCO در صدد گسترش حضور ناوگانش فراتر از تجارت ها جاری بین خطوط شرق –غرب به خطوط شمال –جنوب و هم چنین خطوط مرتبط غیرچینی است.
 

در حالی که حدس و گمان هایی پیرامون آغاز مذاکره شرکت کشتیرانی چینی کاسکو با کشتیرانی CMA CGM فرانسه و اپراتورهای بزرگ  دیگر برای ایجاد یک ائتلاف کشتیرانی جدید به گوش می رسید، Wangمعاون مدیر کل شرکت کشتیرانی چینی کاسکو، نهایتا سکوت را شکست و خبر از مذاکراتی با چند کشتیرانی های مرتبط داد.
 
وی به طور مشخص به کشتیرانی خاصی اشاره نکرد و فقط متذکر شد: شریک جدید در جهت پیاده سازی استراتژی جدید کشتیرانی کاسکو برای جهانی شدن از طریق گسترش ناوگانش فراتر از تجارت های اخیر در خطوط بین  شرق –غرب به خطوط  شمال-جنوب وهم چنین خطوط غیرچینی،خدمات رسانی می کند. Wangدر ادامه افزود:در شکل گیری این ائتلاف جدید ما در پی کاندیداهایی هستیم که بتوانند در رسیدن به هدف جهانی شدن ناوگان مان کمک بیشتری ارایه دهند.
 
وی ادامه داد: صنعت کانتینری فقط یک حوزه رقابتی بین کشتیرانی ها نیست بلکه رقابتی بین ائتلاف ها هم به شمار می آید.
 
از سوی دیگر هر دو شرکت کشتیرانی کاسکو و خطوط کانتینری کشتیرانی چینی China Shipping Container Lines بر تجارت های مسیر های اروپا-چین متمرکز شده اند.

یک مقام مسئول در کشتیرانی کاسکو به لویدزلیست گفت:کشتی های شرکت کشتیرانی چینی کاسکو در صدد حمل کارگوهای بیشتر در مسیرهای تجاری چین-فرانسه هستند.همچنین این کارگوها عمدتا شامل محمولاتی برای ساخت ایستگاه های نیروی اتمی هستند.

Wangمعاون مدیر کل شرکت کشتیرانی چینی به این مطلب نیز اشاره کرد: در سال جاری، گسترش بازارها در آسیای جنوبی و خاورمیانه شامل هند، پاکستان، میانمار و ایران در اولویت قرار دارد و ما به دنبال افزایش ظرفیت کشتی ها و قدرت انسانی نیز در این مناطق هستیم.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.