| کد خبر: 79790 |

رشد ١٢ درصدی تخلیه انواع کالا در بندر امیرآباد

تین نیوز |  از ابتدای سال جاری تا کنون تخلیه انواع کالاهای غیرنفتی در بندر امیرآباد ١٢ درصد رشد داشت.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی؛ مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون  ٢ میلیون و ٥٤٧ هزار و ١٤٤ تن انواع کالا در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد.

 مهندس علی خدمتگزار در ادامه خاطر نشان کرد: از این میزان  ٢ میلیون و ٤٥١ هزار و ٩ ٥ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و ٩٥ هزار ٢٣٩ تن مربوط به کالاهای نفتی.

وی با اشاره به رشد تخلیه کالاهای غیرنفتی گفت: از ابتدای سال تا کنون میزان یک میلیون و ٦٢٨ هزار و ٥ ٣ تن کالاهای غیرنفتی با رشد ١٢ درصدی در این بندر تخلیه شد.

مهندس خدمتگزار با اشاره به رشد چشمگیر تخلیه و بارگیری مواد نفتی در بندر امیر آباد گفت؛ در مدت مشابه سال گذشته میزان ٣٣ هزار و ٨ ١ تن انواع کالای نفتی در بندر امیرآباد تخلیه و بارگیری شد که با رشد ١٨٣ درصدی در سال جاری به ٩٥ هزار ٢٣٩ تن رسید.

وی با اشاره به بهره مندی بندر امیرآباد از شقوق مختلف حمل و نقل چند وجهی خاطر نشان کرد؛  کالاهای تخلیه و بارگیری شده در این بندر توسط ١٢٢ هزار و ٨١٤ دستگاه کامیون و ٣٦٦ دستگاه واگن  به اقصی نقاط کشور ارسال و یا به سایر کشورهای همسایه ترانزیت شدند.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد همچنین در ادامه به حجم عملیات مواد نفتی در بندر نکا از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و گفت : در این مدت میزان ١ ٥ هزار و ١١ تن انواع مشتقات نفتی در تنها  پایانه نفتی شمال کشور تخلیه و بارگیری شد.

وی در پایان از تخلیه و بارگیری ٢ میلیون و ٦٥٢ هزار و٢٥٤ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر امیرآباد و نکا خبر داد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.