| کد خبر: 75429 |

اجرای ۷۵ پروژه بندری توسط بخش خصوصی

تین نیوز | مدیر کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی در رأس هیأتی کارشناسی ضمن بازدید از بنادر استان خوزستان، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) را بررسی کرد.
 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی بندر امام خمینی، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به بازدید دوره‌ای از پروژه‌های عمرانی توسط مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، پایش و رصد آخرین وضعیت پروژه‌ها، وضعیت جذب اعتبارات و بررسی راه‌های تسریع در اتمام آنها را از اهم اهداف این بازدید عنوان کرد.

رضازاده در ادامه بیان کرد: سید محمود علمایی مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی به همراه تیمی از کارشناسان این حوزه در معیت کارشناسان واحد مهندسی و عمران این اداره کل ضمن بازدید از پروژه های عمرانی بخش دولتی و خصوصی در سطح منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و بنادر کوچک تابعه، راه های تسهیل جهت جذب اعتبارات و تسریع در اتمام روند ساخت و ساز پروژه های در حال احداث را با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه های احداثی که با اعتبارات بخش دولتی در حال اجرا می باشند، توسعه و بازسازی روساخت های بندری را از اهم موضوعات این پروژه ها برشمرده و افزود: علاوه بر پروژه های در حال اجرا و تعمیرات اساسی، تعدادی دیگر از پروژه هایی که در حوزه مهندسی و عمران در حال پیگیری است، در فاز مطالعاتی قرار دارند.

رضازاده تعداد پروژه‌های در حال اجرا توسط بخش خصوصی را بالغ بر ۷۵ پروژه برشمرد که عمدتا در زمینه احداث انبارهای چند منظوره، مخازن فرآورده های نفتی و احداث روساخت های جدید بندری است.

وی با اشاره به  استقبال سرمایه گذاران و صاحبان کالا از فعالیت در این مجتمع بزرگ بندری، ایجاد زیر ساخت‌ها برای افزایش اشتغال و توسعه روز افزون منطقه را از اهم اهداف این واحد برشمرد و بر لزوم تسریع و بهره برداری به هنگام از این پروژه ها تأکید کرد.

مجتمع بندری  امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی بندری در کشور واقع در شمال خلیج فارس، سالانه ۴۰ درصد از مبادلات بازرگانی کشور در آن صورت می پذیرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.