| کد خبر: 38121 |

توجه به گردشگری دریایی در سفر رئیس جمهور به بوشهر

تین نیوز | مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر در خصوص گردشگری دریایی استان مصوباتی خواهیم داشت.

محمد ابراهیم فروزانی گفت: صبح امروز رئیس جمهور به همراه هیات دولت وارد استان بوشهر خواهند شد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اذعان داشت:بازدید از بخش های مختلف استان و دیدار با مسئولین از جمله برنامه های سفر ایشان است.

وی همچنین از سفر ایشان با سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: در بین این سرمایه گذاران، سرمایه گذاران مرتبط با امور گردشگری نیز حضور خواهند داشت.
فروزانی اظهار داشت: در دیدار با سرمایه گذاران بخش خصوصی، مشکلات پیش روی آنها با اجرای طرح های مورد نظرشان بررسی خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر با در اختیار داشتن بخشی زیادی از سواحل خلیج فارس، پتانسیل تبدیل شدن به مهمترین قطب گردشگری دریایی کشور را دارد که امیدواریم هر چه سریعتر شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

وی گفت: به همین دلیل نیز یکی از موارد در نظر گرفته شده برای تصویب در سفر ریاست جمهوری به استان، طرح های گردشگری استان به ویژه در بخش دریایی خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود این سفر را برای توسعه گردشگری استان بسیار مهم دانست و گفت: مصوباتی که در بخش گردشگری استان طی سفر ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت، فردا اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول در استان بوشهر افزود: استان بوشهر علاوه بر قابلیت جذب گردشگران داخلی، پتانسیل جذب گردشگران خارجی به ویژه گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس را نیز داراست.

فروزانی اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زیرساختهای اولیه در بخش گردشگری دریایی شامل اسکله های تفریحی، شناورهای تفریحی استاندارد، امکانات ورزش های آبی در طول سواحل و ...در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق شایسته گردشگری دریایی در استان بوشهر باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد: جزایر خارگ و خارگو واقع در 75 کیلومتری شمال غربی بوشهر، جزایر ام الکرم و نخیلو در سواحل بخش بردخون، جزیره میرمهنا واقع در بخش جنوبی بندر ریگ و جزیره شیف و عباسک واقع در شمال بندر بوشهر از جمله جاذبه مهم توریسم دریایی در این استان محسوب می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.