| کد خبر: 123180 |

به اهدافمان در سال ۹۵ رسیدیم

تین‌نیوز| مدیر اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: اکثر پروژه های پیش بینی شده در بنادر استان مازندران برای سال 1395 تحقق پیدا کرده است.
 
سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در سال 95 پروژه ساختمان عملیات، برج کنترل ترافیک دریایی و دوبه و بارج برای کنترل آلودگی های بندری با مجموعا 370 میلیارد ریال سرمایه گذاری محقق شدند، برخی پروژه ها نیر ادامه دار است و در سال جاری شاهد پیشرفت آنها بودیم و امیدواریم که طی سال آتی آنها نیز به ثمر برسند. پروژه های کوچکتری هم داشتیم که آنها را نیز در سال جاری به اتمام رساندیم.

وی در این زمینه تاکید کرد: اکثر پروژه های پیش بینی شده در بنادر استان مازندران برای سال 1395 تحقق پیدا کرده است.

رضوانی در تشریح برنامه های سال 1396 در مجموعه تحت مدیریت خود گفت: برای سال 1396 چند پروژه مهم در حوزه اسکله های نفتی و ابنیه ای داریم که طی آن این اسکله ها که با بتن مسلح طراحی و ساخته شده، برخی تعمیر اساسی و برخی دیگر تعمیر جزیی می شوند، البته بخشی از پروژه در سال 95 آغاز شده اما در سال آینده تمام آن محقق خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در عین حال برای سال 96 پروژه سامانه رسوب گیر را در دستور کار داریم که پروژه مهمی است. الحاق مجموعه محوطه دو هکتاری اراضی پشتیبانی نیز برای توسعه بارانداز کانتینرهای یخچال دار و دیگر کالاها یکی دیگر از برنامه های ما برای سال آتی است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی استان مازندران دلیل موفقیت این اداره را در اجرای پروژه های پیش بینی شده برنامه ریزی دقیق در سازمان بنادر و دریانوردی دانست و گفت: بر این اساس پروژه محقق نشده ای در سال 95 در بنادر مازندران نداریم.
رضوانی همچنین در پایان سخنانش در زمینه سرمایه گذاری خارجی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری خارجی در سال 95 نداشتیم اما مذاکرات را با طرف های عمدتا روسی در این زمینه پیش بردیم که امیدواریم در سال 96 آن هم محقق شود.         
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.