|
کد خبر:
115428
|
معرفی شرکت های برتر پایانه دار تا پایان سال ۹۵
تیننیوز| مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از اجرای طرحی به منظور ارزیابی وضعیت شرکتهای پایانهدار بندر شهید رجایی و معرفی شرکت های برتر با توجه به شاخص مشتری مداری تا پایان سال ۹۵ خبر داد.
به گزارش تیننویز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "الهمراد عفیفیپور" در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث مربوط به مشتریمداری در دنیای امروز صنعت حملونقل دریایی جهان و همچنین با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد فعالیتهای عملیات تخلیه، بارگیری، انبارداری کالا و کانتینر در بندر شهید رجایی به شرکتهای بخش خصوصی فعال واگذار شده، ضرورت مانیتورینگ و ارزیابی این شرکت ها از منظر مشتریمداری (CRM) بیش از پیش احساس می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکتهای فعال در بندر شهید رجایی به صاحبان کالا، شرکتهای کشتیرانی، رانندگان، شرکتهای لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایتمندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.
عفیفیپور ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در ۵ شاخص کلی انجام می شود، افزود: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاعرسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفافسازی، ارایه آموزش به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکتهای ترمینالاپراتور بندر را ارزیابی می کنند.
وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتریمداری معرفی و به آنها لوح تقدیر اعطاء میشود.
عفیفیپور در پایان ابراز امیداوری کرد، این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات ارائه شده از طرف شرکتهای فعال در بندر شهید رجایی به صاحبان کالا، شرکتهای کشتیرانی، رانندگان، شرکتهای لجستیکی و فورواردری، مشتریان و ارباب رجوع عنوان کرد و گفت: با کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار، شاهد رضایتمندی و رفاه بیشتر مشتریان و ارباب رجوع در بندر شهید رجایی باشیم.
عفیفیپور ضمن بیان این مطلب که ارزیابی شرکت ها در ۵ شاخص کلی انجام می شود، افزود: خدمات رفاهی و بهداشتی، چگونگی اخذ و پاسخگویی به نظرات، پیشنهادها و انتقادات مشتریان، چگونگی اطلاعرسانی قوانین و مقررات، فرایندهای کاری و شفافسازی، ارایه آموزش به کارکنان شرکت در خصوص نحوه تعامل با مشتریان و اصلاح سیستم و فرآیندها به نحوی که حداقل مراحل بروکراسی و کاغذبازی اداری را داشته باشد، از جمله این شاخص ها محسوب می شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا فهرست استانداردی تهیه شده و کارگروهی از کارشناسان و مسئولین بندر، شرکتهای ترمینالاپراتور بندر را ارزیابی می کنند.
وی اضافه کرد: تا پایان سال ۱۳۹۵، طی مراسمی سه شرکت برتر معیار مشتریمداری معرفی و به آنها لوح تقدیر اعطاء میشود.
عفیفیپور در پایان ابراز امیداوری کرد، این طرح پس از کسب تجربه لازم در بزرگترین بندر تجاری ایران و با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی در سایر بنادر ایران نیز اجرا شود
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.