|
کد خبر
۱۱۴۹۹۱
کپی شد
SCF نخستین گواهینامه کشتیرانی در قطب را دریافت کرد

تیننیوز| نخستین کشتی نفتکش شرکت SCF روسیه موفق شد گواهینامه کشتیرانی در قطب را دریافت کند.
کشتی نفتکش شاتل قطبی Shturman Albanov متعلق بهSCF بزرگترین شرکت نفتکش روسیه موفق شد گواهینامه کشتیرانی در قطب صادر شده توسط Russian Maritime Register of Shipping (RS) را دریافت کند.این نخستین گواهینامه قطبی SCF است که از سوی این موسسه رده بندی صادر شده است.
این گواهینامه نشان می دهد که کشتی قوانین و ملزومات Polar Code را رعایت می کند. این قانون از ابتدای ژانویه 2017 میلادی اجرا می شود.
کشتی Shturman Albanov نخستین کشتی از سری نفتکشهای شاتل قطبی است که SCF ساخت آنها را سفارش داده بود تا از آنها در قرارداد بلندمدت خود با Gazprom Neft استفاده کند. این کشتی ها به گونه ای طراحی شده اند که قادرند در تمام مدت سال محمولههای نفتی را از Yamal Peninsula (YNAD) به بندر مورمانسک حمل کنند. کشتی Shturman Albanov می تواند در تمام طول سال در آبهای قطبی و در دمای منفی 45 درجه سانتیگراد عبور و مرور کند.
این کشتی نفتکش که 42 هزار DWT وزن دارد، دارای طبقه بندی یخی Arc7 از RS است.
همزمان با اجرای Polar Code رعایت مفاد آن یکی از پیش شرطهای فعالیت کشتی ها در دریایی بارنتز، دریای کارا و مناطقه نزدیک به مدار 60 درجه جنوبی است. گواهینامه کشتیرانی قطبی رعایت ملزومات قانون قطبی را در کشتی ها تائید می کند. این ملزومات شامل راهبری ایمن مانند تحمل دمای بسیار پائین و برخورد بدنه با یخ، مقدار کافی تجهیزات یخشکن، توانایی راهبری سامانههای کشتی، و قابلیت ارتباطی سامانه ها در مدارهای بالاتر می شود.
کنستانتین پالنیکوف، مدیرکل RS گفت: "از نظر فنی این کشتی بالاترین حد ملزومات راهبری ایمن در شرایط قطبی را رعایت کرده است."
این گواهینامه نشان می دهد که کشتی قوانین و ملزومات Polar Code را رعایت می کند. این قانون از ابتدای ژانویه 2017 میلادی اجرا می شود.
کشتی Shturman Albanov نخستین کشتی از سری نفتکشهای شاتل قطبی است که SCF ساخت آنها را سفارش داده بود تا از آنها در قرارداد بلندمدت خود با Gazprom Neft استفاده کند. این کشتی ها به گونه ای طراحی شده اند که قادرند در تمام مدت سال محمولههای نفتی را از Yamal Peninsula (YNAD) به بندر مورمانسک حمل کنند. کشتی Shturman Albanov می تواند در تمام طول سال در آبهای قطبی و در دمای منفی 45 درجه سانتیگراد عبور و مرور کند.
این کشتی نفتکش که 42 هزار DWT وزن دارد، دارای طبقه بندی یخی Arc7 از RS است.
همزمان با اجرای Polar Code رعایت مفاد آن یکی از پیش شرطهای فعالیت کشتی ها در دریایی بارنتز، دریای کارا و مناطقه نزدیک به مدار 60 درجه جنوبی است. گواهینامه کشتیرانی قطبی رعایت ملزومات قانون قطبی را در کشتی ها تائید می کند. این ملزومات شامل راهبری ایمن مانند تحمل دمای بسیار پائین و برخورد بدنه با یخ، مقدار کافی تجهیزات یخشکن، توانایی راهبری سامانههای کشتی، و قابلیت ارتباطی سامانه ها در مدارهای بالاتر می شود.
کنستانتین پالنیکوف، مدیرکل RS گفت: "از نظر فنی این کشتی بالاترین حد ملزومات راهبری ایمن در شرایط قطبی را رعایت کرده است."