| کد خبر: 237390 |

◄ اقامتی خاطره انگیز در هتل پنج ستاره هما ۲ مشهد

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در سفر باید به آن توجه کرد، اقامت است. بنابراین نوع اقامتگاه باید برای شما هم حائز اهمیت باشد. برای سفر به مشهد یکی از بهترین اقامتگاه‌ها هتل هما ۲ است.

تین نیوز
هتل هما مشهد
معرفی هتل هما ۲ مشهد؛ با اصالت ۵ ستاره

 

 هتل هما ۲ مشهد با توجه به موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر بسیار مشرف است. در واقع هتل هما دو، علاوه بر امکانات و خدماتش در یکی از اصیل‌ترین خیابان‌های مشهد واقع شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد هتل هما 2 مشهد به شما ارائه دهیم.

درباره هتل هما ۲ مشهد

هتل هما مشهد
لابی هتل هما 2 مشهد
 

 

هتل ۵ ستاره هما ۲ مشهد، یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین هتل ‌های این شهر است که در سال ۱۳۵۷ تأسیس شد. هتل هما ۲ مشهد دقیقاً در خیابان خیام که یکی از بهترین خیابان‌های مشهد است، قرار دارد. خیابانی که به دور از شلوغی‌ها واقع شده و جان می‌دهد برای قدم زدن. این خیابان آن‌قدر بزرگ و زیباست که محو تماشای درختان بلندش ‌خواهید شد.

از مهم‌تر اینکه هتل هما دو، مساحت بسیار زیادی دارد. این مساحت چیزی حدود ۳۵ هزار مترمربع بوده که در ۵ طبقه خلاصه شده است. اطراف هتل را درختان بلند و زیبا تشکیل داده‌اند که تا چشم کار می‌کند، سرسبزی و زیبایی خواهید دید. به دلیل موقعیت مکانی خوبی که هتل هما دارد، به دور از هر گونه آلودگی بوده و بیشتر برای جانبازان و افرادی که مشکل تنفسی دارند مناسب است.

اتاق های هتل هما ۲ مشهد

هتل هما مشهد
نمای داخل سوئیت هتل هما 2 مشهد

 

جالب اینجاست که بدانید که هتل هما ۲ در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. در مجموع هتل هما ۲ دارای ۲۰۶ واحد اقامتی بسیار زیباست. این هتل برای تمام سلیقه‌ها واحد اقامتی دارد، پس به راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. واحدهای اقامتی هتل هما ۲ مشهد شامل سوئیت یک نفره، سوئیت یک نفره ویژه، سوئیت دو نفره معمولی، سوئیت لوکس دو نفره، سوئیت رویال دو نفره، سوئیت کانکت معمولی و ویژه، سوئیت لوکس هما کلاس، سوئیت یک خوابه دو نفره و سوئیت رویال هتل هما کلاس است.

برای رزرو این واحدهای اقامتی می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و بدون فوت وقت، به صورت آنلاین یکی از این اتاق‌ها را رزرو نمایید. در این واحدهای اقامتی امکانات لوکس و مدرنی موجود است که نظیر آن‌ها یخچال، پاورسوئیچ، روم سرویس، آباژور، مبلمان، میز تحریر، چای ساز، بالکن، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت وایرلس، سیستم گرمایش و سرمایش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات در اتاق و سیستم اطفاء حریق است.

یکی از جذاب‌ترین سوئیت‌های هتل هما ۲ مشهد، سوئیت لوکس دونفره است. این سوئیت متراژی قریب به ۷۸ متر مربع دارد و فضایی دلنشین را به شما ارائه می‌دهد. در سوئیت لوکس دو نفره، یک تخت دو نفره مجلل در کنار آشپزخانه می‌بینید و یک اتاق پذیرایی که مناسب نشیمن است.

اگر قصد سفر خانوادگی دارید، بهتر است اتاق‌های بزرگ هتل هما ۲ را رزرو نمایید. این اتاق‌ها با متراژ ۱۳۰ مترمربع، مناسب شماست. اتاق‌های بزرگ هتل هما دو، رنگ‌های گرمی دارد. در نتیجه فضایی جذاب و دوست‌داشتنی را به خانواده شما هدیه می‌دهد. برای خلوت‌های عاشقانه حتماً سوئیت دو نفره ویژه را انتخاب کنید. این اتاق بسیار دلباز و زیباست و تمام امکانات لوکس را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مشاهده تصاویر اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما 2 مشهد به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید.

رستوران‌های هتل هما ۲ مشهد

هتل لوکس هما ۲ مشهد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت است. این اقامتگاه دارای رستوران‌های جذابی بوده و منوی رنگارنگی دارد. حتماً شما هم به رستوران‌گردی و صرف وعده‌های غذایی در یک رستوران شیک و باکلاس علاقه‌مند هستید. پس باید خودتان را برای غذاهای لذیذ و خوشمزه هتل هما ۲ آماده کنید.

رستوران راه ابریشم هتل هما ۲ مشهد یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های این شهر است که تنوع غذایی بی‌نظیری دارد. نیروهای ماهر این مجموعه همواره می‌کوشند تا انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با بهترین طعم به شما و مسافران شهر مشهد ارائه دهند. جالب اینجاست که رستوران راه ابریشم به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از میهمانان است و می‌توان تمام وعده‌های غذایی را در این رستوران صرف نمود.

البته هتل هما ۲ دارای یک رستوران دیگر به نام رستوران مرمر نیز هست. رستورانی که به کباب‌های خوشمزه‌اش معروف است. رستوران مرمر نیز به صورت شبانه روزی آماده پذیرایی از میهمانان مشهدی است و باکیفیت‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. از قلم نیفتد که هتل هما ۲ دارای یک چایخانه و کافه نیز هست. در این دو مکان می‌توانید با خیال راحت‌ استراحت نموده و از خوردن کیک‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا نهایت لذت را ببرید.

امکانات تفریحی هتل هما ۲ مشهد

هتل هما مشهد
استخر هتل هما 2 مشهد

 

هتل هما دو برای میهمانان خود امکانات تفریحی مهیجی را فراهم نموده است. تفریحات آبی، زمین تنیس و پارک بازی کودکان، تنها چند مورد از امکانات هیجان‌انگیز این هتل بزرگ و مجلل است. همچنین می‌توانید در بخش تفریحات آبی به قسمت استخر سرپوشیده بروید و در سونا و جکوزی ریلکس کنید. بهتر است تمام وقت خود را صرف آبتنی نکنید! هتل هما گزینه‌های ویژه‌ای برای ورزش‌دوستان دارد. زمین تنیس و سالن ورزشی گزینه‌های خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت است.

امکانات عمومی هتل هما ۲ مشهد

از امکانات عمومی هتل هما دو مشهد می‌توان به مرکز خرید، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت در لابی، ترانسفر با هزینه، سرویس حرم، خدمات باربری، آرایشگاه، پارکینگ، سالن ورزشی، دستگاه واکس کفش، فروشگاه، خدمات برای معلولین، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، خدمات پزشکی، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارک کودک، چایخانه سنتی و فکس اشاره نمود.

دسترسی هتل هما ۲ مشهد به حرم و فرودگاه

همان‌طور که اشاره کردیم هتل هما ۲ مشهد به دور از شلوغی‌ها قرار دارد. به همین دلیل هم برای رسیدن به حرم باید از خطوط اتوبوسرانی و مترو استفاده کنید. این هتل با حرم مطهر امام هشتم فقط ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین اگر بخواهید به فرودگاه مشهد بروید پس از طی کردن ۲۰ کیلومتر به مقصد می‌رسید.

فاصله هتل هما ۲ تا اماکن مهم مشهد

  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا نمایشگاه بین‌المللی ۱۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا منطقه ییلاقی طرقبه ۲۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا سرزمین موج‌های آبی ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا شهربازی پارک ملّت ۶ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا باب الجواد ۱۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا مجتمع تجاری زیست خاور ۱۱ دقیقه با ماشین  
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد تا پارک کوهسنگی ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ مشهد آرامگاه فردوسی ۲۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ تا ایستگاه راه آهن ۱۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ تا الماس شرق ۱۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله هتل هما ۲ تا پدیده شاندیز ۲۷ دقیقه با ماشین

در این مقاله به تمام جزئیات هتل هما ۲ مشهد اشاره کردیم. برای اطلاع از قیمت هتل هما ۲ مشهد باید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. با کمک این وب سایت می‌توانید از تخفیفات ویژه رزرو آنلاین هتل بهره‌مند شوید و گالری تصاویر هتل هما دو را به راحتی ببینید و مطابق سلیقه خود یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیاوش طاهری 0 0

    میتونم بگم در چند روزی که در هتل هما 2 مشهد اقامت داشتم هیچ کم و کسری نداشتم و همه چیز خیلی خوب بود. با این وجود تنوع صبحانه کم بود و کیفیت غذاهای هتل میتونست خیلی بهتر باشه. اتاق من و همسرم کاملا ساکت و آرام بود و به نیازهامون کاملا توجه میشد.