| کد خبر: 225175 |

بن ریل، میزبان مدافعان سلامت

سفر اولین گروه از پرسنل زحمت کش مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) به مشهد الرضا، با قطارهای بن ریل در روز دوشنبه پانزدهم دیماه انجام گرفت.

تین نیوز

سفر اولین گروه از پرسنل زحمت کش مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) به مشهد الرضا، با قطارهای بن ریل در روز دوشنبه پانزدهم دیماه انجام گرفت.

 مدیرعامل راه آهن شرقی بنیاد (بن ریل) با اعلام این خبر  افزود ، سفر کارکنان این مجموعه به همراه خانواده ایشان، به نیابت از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت، در حالی با قطارهای بن ریل انجام می‌شود که این شرکت، در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، در طول این دوره با افتخار خدمت رسان بیش از 1300 نفر از مدافعان سلامت و خانواده ی این عزیزان بوده و آمادگی خود را به منظور میزبانی از دیگر مراکز آموزشی، بهداشتی و درمانی در سراسر کشور اعلام می‌نماید.

 مهندس وفاجو ضمن اعلام این خبر اضافه کرد با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرکت بن ریل ضمن کنترل سلامت مامورین قبل از اعزام، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، از جمله ضد عفونی کامل کلیه سطوح واگن‌ها (کوپه، راهرو، سرویس بهداشتی و ...)، استفاده از ظروف و اقلام یکبار مصرف و استریل شده، تمامی کوپه‌ها را پس از استریل و ضد عفونی کامل بصورت پلمپ شده در اختیار مسافر قرار می دهد تا سفری سلامت را برای ایشان فراهم نماید.

همچنین کلیه متقاضیان بلیت قطار در زمان خرید بلیت، از طریق ارتباط با سامانه هوشمند وزارت بهداشت ، درخصوص عدم ابتلا به ویروس کوید 19 مورد استعلام قرار میگیرند و چنانچه متقاضی در دوران ابتلا و یا قرنطینه باشد از ارائه بلیت به ایشان جلوگیری خواهد شد این فرایند یک ساعت قبل از حرکت قطار مجددا تکرار خواهد گردید تا از سلامت مسافران محترم قطار های بن ریل نهایت اطمینان حاصل گردد.

 متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با سامانه اطلاع رسانی و پاسخگویی 24 ساعته 2720 تماس حاصل نمایند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.