| کد خبر: 160940 |

◄ 8 میلیارد دلار برای اتصال مترو تهران به مترو مازندران

استاندار مازندران لازمه گسترش گردشگری و درآمدزا کردن آن برای استان را فراهم کردن حمل و نقل مدرن و ترکیبی در استان دانست و گفت که یکی از برنامه‌ها در این زمینه اتصال متروی تهران به مازندران است.

تین نیوز

استاندار مازندران لازمه گسترش گردشگری و درآمدزا کردن آن برای استان را فراهم کردن حمل‌ونقل مدرن و ترکیبی در استان دانست و گفت که یکی از برنامه‌ها در این زمینه اتصال متروی تهران به مازندران است.

به گزارش تین‌نیوز، محمد اسلامی افزود که برای این منظور با مسئولان شورای شهر تهران گفت‌وگو شده و یک مهندس مشاور سوئیسی هم مطالعات اولیه را انجام داده است.

این مقام مسئول گفت: بعد از دهه فجر امسال این موضوع را دوباره در شورای شهر تهران به صورت مشترک دنبال می کنیم و اگر بتوانیم یک سرمایه‌گذار مناسب جذب کنیم تلاش داریم متروی تهران را به شمال اتصال بدهیم.

وی افزود: این کار هشت میلیارد دلار سرمایه‌گذاری می خواهد و در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین کارها در منطقه است و امیدواریم با مزیت هایی که برای سرمایه گذاری دارد بتوانیم جاذبه‌های لازم را برای جذب سرمایه گذار با تعریف بسته های مختلف مهیا کنیم.

استاندار مازندران به وضعیت جاده‌های منتهی به پایتخت بویژه در ایام تعطیل اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم دسترسی به شمال را افزایش دهیم. جاده پاسخگو نیست و هر چه جاده بسازیم با توجه به جمعیت استقبال کننده جواب نمی دهد و همین باعث می شود که مسافران گرفتار شوند.

به گزارش ایرنا، وی فعال‌سازی فرودگاه‌های مازندران را از دیگر برنامه ها برای گسترش و درآمدزا کردن گردشگری استان دانست و گفت: ما در حال حاضر سه فرودگاه در مازندران داریم که تقریباً متروکه است و باید فعالش کنیم و در کنار آن باید بتوانیم گردشگری از طریق قطار را هم گسترش دهیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چه خوب گفتند پدران ما، دروغ هر چه بزرگتر باور پذیرتر !