| کد خبر: 242532 |

◄ نگاهی به انتصابات رستم قاسمی انجام شده در ستاد وزارت راه و شهرسازی

بررسی انتصابات انجام شده در ستاد وزارت راه و شهرسازی به نتیج قابل توجهی ختم می شود.

تین نیوز

بررسی و تحلیل انتصابات انجام شده در ستاد وزارت راه و شهرسازی به نتایج قابل توجهی ختم می شود.

 انتصابات انجام شده در ستاد وزارت راه و شهرسازی را می توان به شرح زیر بررسی کرد:

- انتصاب علی جعفری به مدیر کل حوزه وزارتی

علی جعفری فاقد هرگونه سابقه دولتی بوده و در رزومه اش صرفا عضویت در جنبش عدالت خواه دانشجویی و  دستیاری سعید جلیلی به چشم می خورد. (بدون‌ داشتن رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی و یا قراردادی )

- انتصاب مهدی نورایی به طور همزمان به عنوان سرپرست مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها و سرپرست اداره کل حقوقی (بدون داشتن هر گونه رابطه استخدامی)

- انتصاب یوسف پورآذر به عنوان مشاور وزیر و رئیس دفتر مخصوص وزیر ( بدون داشتن رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی  دولتی)

وی اخیرا به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز منصوب شده است. پورآذر هیچ سابقه ای کار در حوزه هوانوردی ندارد.

- انتصاب ایمان اسلامیان به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی (بدون هرگونه سابقه در حوزه اداری و مالی و منابع انسانی)

- انتصاب محمد حسین نصرنیا به عنوان سرپرست مرکز نوسازی و توسعه منابع انسانی (بدون داشتن هرگونه رابطه استخدامی دولتی)

- انتصاب حسین مذنب به عنوان مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی

- انتصاب فرزاد نجات نیا به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها (اخیرا عزل شد)

- انتصاب امین کیانی به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی (بدون داشتن رابطه استخدامی اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی)

- انتصاب محمد قاسم مکارم نوه مرجع تقلید به عنوان مشاور وزیر و عضو ستاد انتصابات وزارتخانه (بدون داشتن رابطه استخدامی اعم رسمی، پیمانی و قراردادی)

بر اساس خبرهای غیر رسمی، گفته می شود هر یک افراد ذکر شده در دفاتر خود افراد دیگری را نیز بدون  رابطه استخدامی به وزارتخانه آورده اند.

همچنین  بر اساس گزارش های غیر رسمی، رستم قاسمی تاکنون رایزنی هایی برای گرفتن شناسه استخدامی با سازمان امور استخدامی داشته است، اگرچه بر اساس قانون خدمات کشوری هر گونه استخدام در دستگاه های دولتی صرفا از طریق آزمون استخدامی و یا تحت شرایط خاص است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ارسالی به تین نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • الف 2 0

    جهت اطلاع:
    بکارگیری افراد مستند به تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری بصورت قراردادی است و منوط به آزمون و مصاحبه نیست و نیازی به وجود رابطه استخدامی از پیش ندارد.
    اما استخدام به صورت رسمی و پیمانی طبق ماده 45 قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس آزمون و مصاحبه امکان پذیر است.

  • ناشناس 2 0

    لطفا به این گونه متنها هیچ گونه اطمینانی نکنین بایه سرچ ساده میتونید سابقه مدیرتی و کاری هر یک از این افراد رو پیدا کنید.
    خجالت نمیکشید دروغ بهم میبافین و ابرو میبرین

  • اردشیر 0 0

    وزیر راه نباید معامله گر باشد.باید متخصص باشددر راهسازی فرودگاه هواشناسی بنادر و دریانوردی راه اهن ازمایشگاه و ... حداقل در سطح مدیریتی این تخصص ها اطلاعات کافی داشته باشد.اما الان معامله گر شدن. مجلس و سیستم انتخاب مدیران و وزیران که مخالف انقلاب و ایران هستند.وزیری که نالایق هست مدیران لایق نمیگزارد.

  • ابراهیم 0 1

    عجب.... آزمون استخدامی برای من و شماست... سازمان بازرسی وارد بشه ببینیم تمام افراد بالا شناسه گرفتند و رسمی و پیمانی شدند.... جوک تعریف نکنید خداوکیلی

  • ناشناس 0 1

    خدا بیامرزه رستم قاسمی را و خدا لعنت کند مجموعه ای که با رانت و بی هیچ تجربه ای در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازی و سازمانهای زیرمجموعه مشغول زیرآب زنی مدیران لایق و زحمت کش هستند. دوستان وزارت راه و شهرسازی نیک میدانند که فرهنگ سازمانی حاکم در طول یک سال حداقل ۵ سال طول میکشد تا در صورت اصلاح ، مجدد به جای اول بر گردد این در صورتی میسر خواهد بود که در طی یک سال چگونه مدیرانی و با چه تفکر مریضی علاوه بر افرادی که نام برده شد بر سایر مسند ها در وزارتخانه عریض و طویل راه و شهرسازی تکیه زده باشند. عزیزان درسته دولت ها تغییر میکنند ولی کارمندان بایستی ۳۰ سال برای این مملکت خدمت کنند . توجه کنید کارمندان دولت ، دین خودشان را به حزب و باند و دولت حاکم نمی‌فروشند هدفشان خدمت صادقانه به مردم محروم و نیازمند است اگر بگذارید