| کد خبر: 239101 |

◄ آزاد راه اراک - خرم آباد برای بروجرد فرصت است یا تهدید؟

سلام خانم روستا این مطلب را در تلگرام برام ارسال کردند و من هم برای شما میفرستم هر طور صلاح می دانید قبل هم یکی دو تا مطلب برامون فرستاده بودن

تین نیوز

جاده و راه؛ به عنوان شریان های ارتباطی و مواصلاتی کشورها از الزامات رشد و توسعه و گسترش تجارت محسوب می شوند.

هر چند شبکه راه های ایران مانند جگر زلیخا پاره پاره و بسیار نامتقارن و غیر اصولی است با این حال؛ ساخت راه ها یکی از مهم ترین عوامل توسعه کشورها به شمار می‌روند.

آزاد راه اراک - خرم آباد هر چند در نگاه اول بروجرد را در نوعی بن بست ارتباطی قرار داد و از این حیث دلخوری هایی پیش آمده و به چشم تهدید به آن نگریسته می‌ شود اما شاید دیدن نیمه پر لیوان و استفاده از این شرایط به عنوان یک فرصت به این شکل که سرمایه گذاران بیایند در بالای روستای دهکرد یک مجتمع گردشگری رفاهی بسیار شیک و خوبی را بنا کنند می‌ تواند برای بروجرد درآمد زایی و منفعت داشته باشد.

در گذشته؛ بالای روستای کبوترلان یک مغازه پذیرایی و استراحت گاهی داشتیم به نام قهوه خانه اصغر. اما امروزه در ابتدای اتوبان قم به تهران؛ یک مجتمع خدماتی گردشگری آبرومندانه ای داریم به نام  «مهر و ماه».

تفاوت قهوه خانه اصغر با مجتمع مهر و ماه از زمین تا آسمان است؛ که وصف آن بماند برای مجال و مقالی دیگر.

شنیده ام عده ای از دلسوزان بروجرد قصد دارند در اطراف روستای دهکرد و کناره آزاد راه اراک - خرم آباد فعالیت‌ های ساخت و ساز مجموعه رفاهی و گردشگری داشته باشند.

خواستم از تمام این عزیزان و سایر سرمایه گذاران خواهش کنم حتما با یک طرح جامع مرتب و حساب شده با افق 50 ساله وارد میدان شوید تا در آینده نزدیک شاهد درآمد پایدار سرشاری از این حیث برای بروجرد عزیزم باشیم که همگان از برکات آن منتفع شوند.

* مدرس دانشگاه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.