| کد خبر: 78714 |

ورود ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ جدید به ناوگان هوایی کشور / یک فروند طی چند روز آینده عملیاتی می‌شود‌‌

تین نیوز | مدیرعامل هواپیمایی آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر و یک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد

بونس دقیق‌کیا اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آتا آمادگی افزایش ناوگان به بیش از 30 فروند هواپیما را دارد.

وی با اشاره به توانمندی نیروهای متخصص و امکانات سخت‌افزاری موجود در آتا از عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 در ششمین سالگرد تاسیس آتا، همزمان با ایام دهه فجر و یک فروند دیگر تا پایان سال خبر داد.

بوئینگ 737 را یکی از کاربردی‌ترین هواپیماهای میان برد جهان است
مدیرعامل هواپیمایی آتا بوئینگ 737 را یکی از کاربردی‌ترین هواپیماهای میان‌برد جهان دانست و اعلام کرد: این هواپیما حدود یک ماه قبل وارد کشور شده و در حال رنگ و درج لوگوی شرکت بر روی بدنه است.

دقیق‌کیا توضیحات بیشتر در مورد برنامه‌های میان مدت مجموعه تحت مدیریت خود را به زمان اجرای برنامه‌های شرکت موکول کرد.
وی از جمله اقدامات شرکت هواپیمایی آتا در سال 94 را احداث آشیانه‌های تعمیراتی در فرودگاه بین‌المللی تبریز با سرمایه‌گذاری 260  میلیارد ریالی در زمینی به مساحت بیش از 12 هزار مترمربع، تاسیس کترینگ صنعتی تهران در زمینی به مساحت بیش از سه هزار مترمربع با دو سوله مجزا و ساختمان اداری، آغاز احداث ساختمان مرکزی هواپیمایی آتا در 10 طبقه واقع در خیابان ستاری تهران و همچنین خرید سه فروند هواپیمای بوئینگ 737 برشمرد.
مدیرعامل هواپیمایی آتا خاطرنشان کرد: هواپیمایی آتا در حال حاضر 9 فروند هواپیما (6 فروند ام.دی و 3 فروند ایرباس) عملیاتی دارد.

دفتر اصلی شرکت هواپیمایی «آتا»، در شهر تبریز بوده و در همین شهر تأسیس شد؛ افتتاح این ایرلاین جزء مصوبات دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی بوده است.

این شرکت با تصویب هیئت دولت، در تاریخ 27 آذر 1387 به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی شد؛ در مراسم اولین پرواز این شرکت هواپیمایی که روز پنجشنبه دهم دی ماه همان سال با حضور حمید بهبهانی (وزیر سابق راه‌) انجام شد، تعدادی از زائران حرم امام رضا (ع) با هواپیمای این ایرلاین از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مقصد مشهد مقدس پرواز کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.