| کد خبر: 64231 |

ایران ایرتور از مردم عذرخواهی کرد

تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای هفته گذشته ایران ایرتور را موجب شرمندگی این شرکت اعلام و از مردم بابت این تاخیرات عذرخواهی کرد.

 

احمد خلیلی اظهار کرد:‌ آنچه موجب ایجاد این مشکلات شد، تنها و تنها تأکید بر رعایت اصل ایمنی پرواز و سلامت مسافران عزیز کشورمان بوده است، زیرا انجام پروازی ایمن برای ما و همه کارکنان این صنعت از اهم امور و حتی از حیثیتمان ارجح است.

وی تصریح کرد: با وجودتلاش‌های انجام شده برای کاهش و جبران خسارت وارده به مسافران محترم، به‌عنوان خادم و خدمتگزار در صنعت هوایی کشور، ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که به نوعی دچار ضرر و زیان شده اند، اطمینان می دهم که تمامی تلاش و توان خود و همکارانمان را برای بهبود و ارتقاء خدمات بکار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: توسعه منابع انسانی به‌عنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، بهسازی و نوسازی ناوگان، افزایش ضریب کیفی و ایمنی فعالیت های جاری برای انجام پروازهای ایمن، ارتقاء سطح رضایتمندی ذی‌نفعان با رویکرد مشتری مداری، بهبود مستمر فعالیت‌ها و فرآیندها مبتنی بر سیستم مدیریت کیفیت توسعه و ارتقای فن آوری اطلاعات، نهادینه کردن فرهنگ سازمان تخصصی در شرکت و کسب سهم منطقه در بازار تقاضای حمل و نقل داخلی و خارجی از اهداف شرکت ایران ایرتور است که با تمام توان در حال اجرایی کردن آن هستیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.