ایران ایرتور از مردم عذرخواهی کرد
تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرانایرتور بروز برخی تأخیرات و مشکلات ناخواسته در پروازهای هفته گذشته ایران ایرتور را موجب شرمندگی این شرکت اعلام و از مردم بابت این تاخیرات عذرخواهی کرد.
احمد خلیلی اظهار کرد: آنچه موجب ایجاد این مشکلات شد، تنها و تنها تأکید بر رعایت اصل ایمنی پرواز و سلامت مسافران عزیز کشورمان بوده است، زیرا انجام پروازی ایمن برای ما و همه کارکنان این صنعت از اهم امور و حتی از حیثیتمان ارجح است.
وی تصریح کرد: با وجودتلاشهای انجام شده برای کاهش و جبران خسارت وارده به مسافران محترم، بهعنوان خادم و خدمتگزار در صنعت هوایی کشور، ضمن عذرخواهی از همه عزیزانی که به نوعی دچار ضرر و زیان شده اند، اطمینان می دهم که تمامی تلاش و توان خود و همکارانمان را برای بهبود و ارتقاء خدمات بکار خواهیم گرفت.
وی تاکید کرد: توسعه منابع انسانی بهعنوان اصلی ترین سرمایه شرکت، بهسازی و نوسازی ناوگان، افزایش ضریب کیفی و ایمنی فعالیت های جاری برای انجام پروازهای ایمن، ارتقاء سطح رضایتمندی ذینفعان با رویکرد مشتری مداری، بهبود مستمر فعالیتها و فرآیندها مبتنی بر سیستم مدیریت کیفیت توسعه و ارتقای فن آوری اطلاعات، نهادینه کردن فرهنگ سازمان تخصصی در شرکت و کسب سهم منطقه در بازار تقاضای حمل و نقل داخلی و خارجی از اهداف شرکت ایران ایرتور است که با تمام توان در حال اجرایی کردن آن هستیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.