| کد خبر: 35382 |

۳۰ درصد ظرفیت هوایی چهارمحال وبختیاری مورداستفاده قرار می گیرد

تین نیوز | مدیر فرودگاه شهرکرد گفت: حجم مسافر جابجا توسط ناوگان هوایی استان در 9 ماهه امسال تنها 30 درصد ظرفیت این ناوگان را اشغال کرده و 70 درصد این ظرفیت خالی مانده است.

سیدعلی جعفرنیا افزود: 11هزار و 290 مسافر در 9 ماهه امسال از طریق فرودگاه شهرکرد بین مقاصد تهران و مشهد جابجا شدند که از این تعداد هشت هزارو 527 مسافر در قالب 79 سفر پروازی بین مقاصد تهران و شهرکرد جابجا شدند.
 
وی افزود: دو هزار و 763 مسافر نیز در قالب 34 سفر از ابتدای مردادماه امسال بین مقاصد شهرکرد و مشهد جابجا شدند.
 
جعفرنیا ادامه داد: در همین مدت بیش از 45 هزار کیلوگرم بار نیز به صورت هوایی در استان جابجا شد.
 
از فرودگاه شهرکرد تنها به مقاصد تهران و مشهد و بلعکس پرواز انجام می شود و این پروازها به دو روز هفته محدود می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بداجی ۲ 0 0

    خوب الحمدلله مثل اینکه قرار است اتفاقاتی برای این مدیر فرودگاه بیافتد چون از نهفتگی برون آمده و حداقل تو دو روز گذشته دو تا خبر داشتند برای خبر قبلی شان که نوشتیم. این آمار مسافر را اگر تقسیم بر نه ماه کنیم می شود هر ماه ۱۲۵۵ مسافر و اگر تقسیم بر سی روز ماه می شود روزانه ۴۰ مسافر خدائیش یک کارشناس اقتصاد هزینه این فرودگاه را با حدود ۶۰ پرسنل شامل حقوق و هزینه های نگهداری محاسبه و به تعداد مسافر تقسیم کند ببینید چه فاجعه ای می شود بعد ما درگیر رفع تحریم و معضل کاهش قیمت نفت هستیم!!! اگر این فرودگاه را فقط برای روزهای پرواز با نوتام باز نگه داشته و غیر از آن PPR اعلام کنیم و به کارکنان بگوئیم منزل تشریف داشته باشید حقوقتان را می دهیم آیا هزینه ها کاهش نمی یابد وقتی روزی ۴۰ مسافر و حجم ۴۵ هزار کیلو بار برای ۹ ماه افتخار است ما باید برویم… جناب جعفر نیا احتمالا این ۷۰ د رصد ظرفیت خالی فرودگاه بایستی توسط امداد های غیبی پر شود و یا … خدا هم می گوید از تو حرکت از من برکت مگر این استان استاندار ندارد چرا یک فکر جدی نمی کنند بعضی وقت ها حرکت سریع تند در هوانوردی فرودگاهی موجب کمردرد و دیسک کمر می شود