| کد خبر: 35290 |

قول مساعد سازمان هواپیمایی برای برقراری پرواز شهرکرد - کویت

تین نیوز | جعفرنیا گفت: معاونت بین‌الملل سازمان هواپیمایی قول مساعد خود را به‌منظور برقراری پراز به کویت اعلام کرده تا با صدور مجوز به یکی از شرکت‌های داخلی و یا خارجی، شاهد حضور یکی از این شرکت‌ها در این فرودگاه باشیم.

به گزارش تین نیوز از شرکت فرودگاه‌های کشور سیدعلی جعفرنیا مدیر فرودگاه شهرکرد با اشاره به این موضوع که برای برقرار شدن پرواز به کویت از فرودگاه چهارمحال بختیاری اقدام کرده‌ایم، گفت: بیش از یک سال است که به‌دلیل خارج شدن هواپیمای 727 ایران‌ایر از ناوگان هوایی کشور، پرواز به کویت در این فرودگاه نیز برقرار نشد، بنابراین ما طی این مدت درصدد بودیم تا به‌طور مجدد پرواز به کویت را با هواپیمای دیگر برقرار کنیم.

وی ادامه داد: طی جلساتی که با سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم، قول‌هایی را از معاونت بین‌الملل این سازمان گرفتیم تا با صدور مجوز به شرکت‌های داخلی و یا خارجی، شاهد حضور یکی از این شرکت‌ها در این فرودگاه باشیم.

وی اظهار داشت: هواپیمای مورد نظری که اقدام به جابجایی مسافران استان چهارمحال بختیاری به کویت خواهد کرد باید از مناسب باشد و خدمات را با کیفیت بالا به مسافران ارایه دهد.

مدیر فرودگاه شهرکرد در ادامه با اشاره به افزایش پرواز به مقصد تهران، گفت: درصدد هستیم تعداد 2 پرواز دیگر را به مسیر تهران اضافه کنیم که هواپیمایی مورد نظر برای این موضوع شرکت هواپیمایی ماهان است.
جعفرنیا تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 2 پرواز به تهران و 2 پرواز به مشهد توسط هواپیمایی ماهان صورت می‌گیرد .
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بداجی 0 0

    جناب جعفر نیا البته به نظرم مدیر کل دفتر نظارت قول به شما داده و امیدوارم رو قولش بماند چون به قول شما بعد از حذف ۷۲۷ از ایرلاین به نظر شما به توجه به ارتفاع فرودگاه شهرکرد چه نوع هواپیمائی باید بیاید ضمنا شما به عنوان متولی حمل و نقل هوائی استان با حمایت استاندار(که الحمدلله بسیار پیگیر است و شما از این پتانسیل غافل هستید) باید برای ایرلاین ها جذابیت لازم و مسافر را ایجاد آنها خودشان خواهند آمد و بالطبع سازمان هم خودش مجوز می دهد ولی به نظر می رسد شما شیپور را از اون طرفش برداشتید و دارید زور می زنید از پتانسیل فرودگاه شهرکرد با بیش از ۶۰ نفر پرسنل بایستی به گونه ای منطقی تر بهره برد راه را گم کرده اید با مصاحبه با رسانه های داخلی و خارجی مشکل حل نمی شود راه حل هوانوردی است و نه شیر علی خدائی …