| کد خبر: 34225 |

انجام ۴۴پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده برای بازگشت زائران / بلیت عتبات را یک ریال هم گرانتر نفروختیم

تین نیوز | مدیرعامل هما با بیان اینکه پرواز‌های برگشت زائران اباعبدالله در قالب 24 پرواز برنامه‌ای و 20 پرواز فوق‌العاده در حال انجام است، گفت: همانگونه که به سازمان حج هم اعلام کردیم بلیت پروازهای عتبات هما در ایام اربعین بدون هیچ افزایش قیمتی فروخته شد.
 
فرهاد پرورش درباره نظارت بر نرخ‌‌ پروازهای عتبات در ایام اربعین حسینی، اظهار داشت:‌ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از هفته گذشته و تا قبل از اربعین، ‌حدود 45 پرواز ‌در مسیر عتبات ‌داشت.
 
وی ادامه داد: از آن جهت که فرودگاه نجف قابلیت پذیرش هواپیمایی بوئینگ 747 را ندارد، چندین پرواز زوار توسط بوئینگ 747 به بغداد انجام شد و بقیه پروازها با ایرباس به فرودگاه نجف بود.
 
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: به همین تعداد هم پرواز برگشت از عتبات داریم که در حال انجام است و زوار را به ایران برمی‌گرداند.
 
اجازه ندادیم بلیت پرواز‌های عتبا‌ت یک ریال گران‌تر به دست مسافر برسد
پرورش درباره فروش بلیت عتبات در ایا‌م‌ اربعین تأکید کرد: بلیت پروازهای هما در اختیار سازمان حج و زیارت و دفتر فروش خودمان بود و به صورت چارتر به هر آژانس دیگر واگذار نکردیم تا هیچ سوءاستفاده‌ای انجام نشود.
 
وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند که یک ریال نرخ بلیت خود را در پروازهای رفت و برگشت عتبات در این ایام افزایش نداده است و اگر مسافر هما بلیت با قیمت بیشتر خریده است، اطلاع دهد.
 
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: حتی به سازمان حج و زیارت نیز اعلام کردیم که نرخ بلیت هواپیماهای ما برای مسیرهای عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی مشخص است.
 
وی بیان کرد: در این ایام نرخ بلیت پروازهای رفت و برگشت هما در مسیر نجف 650 هزار تومان و در مسیر بغداد 700 هزار تومان تعیین شد و تلاش کردیم هیچگونه افزایش قیمتی در این مدت نداشته باشیم.
 
پرورش تأکید کرد: هر مسافری که رقمی بیش از این برای پروازهای هما در مسیر عتبات در ایام اربعین پرداخت کرده است می‌تواند به ما اعلام کند.
 
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما منابع فروش خود را می شناسیم و فروش بلیت خود را به هر شرکت و بخش واگذار نمی‌کنیم ضمن آنکه فروش چارتر هم نداشتیم.
 
انجام 24 پرواز برنامه‌ای و 20 پرواز فوق‌العاده برای برگشت زوار
وی با بیان اینکه پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده برگشت زوار از عتبات در حال انجام است، بیان کرد: ایران‌ایر در هفته 24 پرواز برنامه‌ای به عتبات عالیات داشت که مجوز 20 پرواز فوق‌العاده در این ایام را برای نجف و بغداد گرفتیم و در هفته جاری پروازهای فوق‌العاده و برنامه‌ای منظم برای برگشت انجام می‌شود.
 
مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه فرودگاه نجف در حال حاضر به دلیل ازدحام زوار پرترافیک است، بیان کرد: در راستای برنامه‌ریزی مشخص‌ پروازی که از قبل انجام شده بود، پروازهای برگشت عتبات هما طبق برنامه انجام می‌شود و این مورد با سازمان حج و زیارت هم توافق شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.