| کد خبر: 263016 |

هواپیمایی قشم گواهی ورود به اروپا را کسب کرد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: شرکت هواپیمایی قشم همانند شرکت هواپیمایی ایران ایر دارای گواهی tco (مجوز ورود به اتحادیه اروپا) است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: شرکت هواپیمایی قشم همانند شرکت هواپیمایی ایران ایر دارای گواهی tco (مجوز ورود به اتحادیه اروپا) است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما گفت: با توجه به اینکه تقاضای عرضه صندلی در بخش هوایی بالا است تلاش کردیم بتوانیم پرواز های داخلی شرکت قشم ایر را همراه با پرواز های خارجی افزایش دهیم.

وی افزود: در ۶ ماهه امسال با انجام سه هزار و ۵۰۰ پرواز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰درصد رشد پرواز داخلی و ۱۰ درصد رشد پرواز خارجی داشتیم.

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی افزود: در سال ۱۴۰۰ با ۷ فروند هواپیمای فعال این شرکت را تحویل گرفتم و در حال حاضر ۹ فروند هواپیمای فعال داریم که به زودی یک فروند هواپیما دیگر به ناوگان این شرکت اضافه خواهد شد.

حمزه تاکید کرد: این افزایش ناوگان از محل درآمد خود شرکت انجام شده و پیش بینی می شود تا اسفند امسال با ناوگانی فعال تر وارد عید نوروز ۱۴۰۳ شویم.

وی توضیح داد: شرکت هواپیمایی قشم همانند شرکت ایران ایر دارای گواهی tco (مجوز ورود به اتحادیه اروپا) است و در پرواز رم و میلان از سوی آژانس ایمنی هوانوردی چک ایمنی انجام شده و توانستیم از نمره ۲/۵به ۱/۱۴ برسیم.

رامین حمزه خاطرنشان کرد: این یک افتخاراست که در این چک یک خطا پیدا نکردند و چناچه به هر دلیلی ایران ایر نتواند پرواز های حج را انجام دهد فقط شرکت هواپیمایی قشم براساس این مجوز (tco) می تواند به انجام پروازهای حج بپردازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.