| کد خبر: 260644 |

ورود تعدادی هواپیما به ناوگان هوایی کشور در آینده نزدیک

مدیرعامل آسمان گفت: با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای عملیاتی شدن و افزایش ناوگان و همچنین بازگشت هواپیماهای زمین‌گیر به چرخه پرواز، برنامه‌ریزی شده است که جزئیات آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

تین نیوز

مدیرعامل آسمان گفت: با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای عملیاتی شدن و افزایش ناوگان و همچنین بازگشت هواپیماهای زمین‌گیر به چرخه پرواز، برنامه‌ریزی شده است که جزئیات آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، جلسه ستاد سفرهای هوایی اربعین حسینی در شرکت هواپیمایی آسمان برگزار شد؛ در این جلسه مدیرعامل آسمان با اشاره به سهم قابل توجه این شرکت در جابه‌جایی زوار اربعین سال گذشته، اظهار داشت: باتوجه به جلسات و برنامه‌ریزی قبلی برای ارائه خدمات مناسب به زوار اربعین، آماده شده‌ایم همانند سال گذشته، پروازهای منظم از مبادی داخلی و خارجی در مسیر عراق برای ایام اربعین برقرار شود.

 عرضه بلیت پروازهای اربعین صرفا از طریق سایت شرکت آسمان

شیرودی با اشاره به برنامه‌ریزی برای انجام پروازهای ایمن، منظم و با کیفیت در ایام اربعین گفت: به هیچ عنوان در خصوص پروازهای اربعین حسینی نگاه اقتصادی نداریم و ارائه خدمت به زائران را وظیفه دینی و ملی خود می‌دانیم.

مدیرعامل آسمان تاکید کرد: در موضوع قیمت بلیت پروازهای اربعین تابع دستورات ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری هستیم و بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق وب سایت شرکت و با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

افزایش هواپیماهای شرکت آسمان در آینده نزدیک

وی از برنامه‌ریزی برای افزایش ناوگان عملیاتی آسمان خبر داد و افزود: با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای عملیاتی شدن و افزایش ناوگان و همچنین بازگشت هواپیماهای زمین‌گیر به چرخه پرواز برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است که جزئیات آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.