| کد خبر: 220514 |

رییس هیات مدیره و مشاور عالی فنی و مهندسی مدیر عامل عنوان کرده است؛

◄ صرفه جویی 15 میلیون دلاری هواپیمایی آسمان در هزینه‌های ارزی

رییس هیات مدیره و مشاور عالی فنی و مهندسی مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: چهار فروند هواپیما به دست متخصصان آسمان حدود 15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی تنها از این محل نصیب شرکت و کشور شده است.

تین نیوز

رییس هیات مدیره و مشاور عالی فنی و مهندسی مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: چهار فروند هواپیما به دست متخصصان آسمان حدود  15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی تنها از این محل نصیب شرکت و کشور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از هواپیمایی آسمان، شهاب آتش زای با اعلام این موضوع که با تلاش مهندسان این شرکت پروسه اورهال و بازگشت به خدمت 4 فروند هواپیما به اتمام رسیده و در آستانه ورود به ناوگان هوایی آسمان است، توضیح داده: هواپیماهای مذکور با هزینه تقریبی ۵ میلیون دلار مجددا آماده بهره برداری شده اند. در صورتی که اگر قصد خرید این 4 فروند هواپیما را داشتیم باید رقمی حدود 20 میلیون دلار برای این کار اختصاص می یافت.

به گفته وی با اورهال این چهار فروند هواپیما به دست متخصصان آسمان حدود  15 میلیون دلار صرفه جویی ارزی تنها از این محل نصیب شرکت و کشور گردیده است.

مهندس آتش زای تاکید کرد: شرکت آسمان دارای پتانسیل های بالایی در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما بوده و در این راستا با تدوین برنامه استراتژی منسجم به دنبال افزایش توانمندی های فنی و بهینه سازی ساختار سازمانی می باشیم.

 

او در همین رابطه از مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه های ارزی شرکت خبر داده و گفته است: آمار بیانگر این واقعیت است که علی رغم افزایش تعداد هواپیماها در سال 98، هزینه های ارزی شرکت در حوزه تامین قطعات در مقایسه با سال 97 کاهش ۳۸ درصدی داشته و این امر نشان از برنامه ریزی های مناسب در این حوزه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.