| کد خبر: 260182 |

امکان خرید ۹ بلیت نجف فقط با یک کد ملی

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

تین نیوز

عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رامین حمزه ای مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی و عضو انجمن شرکت های هواپیمایی در نشست خبری با تاکید بر اهمیت موضوع اربعین در کشور، گفت: سال گذشته (۱۴۰۱) شرکت هواپیمایی قشم ۱۷ هزار زوار را جا به جا کرد و در سال جاری هم پیش بینی می شود با توجه به ظرفیت ها ۱۶ الی ۱۷ هزار نفر از این شرکت جا به جا خواهند شد و برای پروازهای نجف ۴ پرواز که شامل ۲ فروند ایرباس ۳۲۰ و یک فروند فوکر و یک ناوگان آرجی استفاده خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین مراسم مهمی برای کشور محسوب می شود و این مجموعه قطعاً در این راستا وظایف خود را به بهترین شکل انجام و به ثمر خواهد رساند.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته از شاهرود و بندرعباس پرواز داشتیم و امسال هم نیز از جزیره قشم به مقصد نجف اشرف پرواز خواهیم داشت؛ نگاه ایرلاین ما به اربعین نگاه درآمدی نیست بلکه نگاه وظیفه ای برای این ایام و کشور است لذا با تمام قوا در پروازهای اربعین شرکت خواهیم کرد و بسته های فرهنگی نیز در پروازها برنامه ریزی شده و برای تاخیرها هواپیمای بک آپ در نظر گرفته شده است اما برای محدودیت پارکینگ در فرودگاه امام و فرودگاه سلام ممکن است برخی تاخیرها قابل جبران نباشد.

حمزه ای در ادامه تاکید کرد: فروش بلیت ها بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی از ۲۷ مرداد آغاز خواهد شد و سال گذشته این شرکت ۶۰ درصد از بلیت های خود را بر اساس وب سایت های مربوطه به فروش رساند و عرضه مستقیم و بدون واسطه از درگاه اینترنتی وجود دارد که مردم می توانند بلیت خریداری کنند.

وی در پایان گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب بخرد، در عین حال دفاتر فروش مرکزی این مجموعه نیز برای خرید حضوری را برای مردم فراهم کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.