| کد خبر: 25551 |

ترمینال حجاج فرودگاه امام با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی‌‌ رها شد

تین نیوز | مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه هنوز نمی‌توان از حجاج در ترمینال حجاج فرودگاه امام پذیرایی کرد، گفت که ساخت ترمینال حجاج فرودگاه حضرت امام در دولت قبل کلید خورد و در‌‌ همان دولت هم پروژه‌‌ رها شد‌.

محمدعلی ایلخانی اظهار کرد: کل پیشرفت فیزیکی پروژه ترمینال حجاج فرودگاه حضرت امام که ساخت آن از سال ۸۹ شروع شده، ۱۰ درصد است که این درصد پیشرفت فیزیکی هم به‌‌ همان سال ابتدای شروع ساخت پروژه مربوط می‌شود‌.

وی با بیان اینکه ساخت ترمینال حجاج در‌‌ همان سال ۸۹‌‌ رها شد، گفت: در حال حاضر دولت به دنبال سرمایه گذار است که توانایی تکمیل پروژه ترمینال حجاج را داشته باشد‌.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • صحبتهای وزیر محترم راه و خلف وعده های ایشان 0 0

    صحبتهای وزیر محترم راه و خلف وعده های ایشان به گزارش تین نیوز، عباس آخوندی، امروز(نهم شهریور) در مراسم افتتاح سالن حجاج فرودگاه امام گفت: اینجا سالن ارتباطی فرودگاه امام است که به دلیل ضرورت و برای انتقال پروازهای حج تجهیز شده تا حجاج بتوانند از این سالن استفاده کنند، امیدواریم با توسعه و تجهیز فرودگاه امام و شهر فرودگاهی، بتوانیم جایگاه شایسته تری برای حجاج در نظر بگیریم. وی افزود: در مجموعه فرودگاه مهرآباد هم حجاج و هم مشایعت کنندگان در تنگنا بودند و امکانات بسیار محدودی داشتند، به همین علت به منظور حفظ حرمت و حقوق شهروندی حجاج و سایر افرادی که از فرودگاه مهرآباد پرواز داشتند، تصمیم بر این شد که بتوانیم در اولین فرصت پروازهای حج را به فرودگاه امام منتقل کنیم، هرچند با امکانات اولیه این پروازها انجام می شود. آخوندی با اشاره به تحویل بار حجاج توسط شرکت پست گفت: این اقدام تجربه ای نوین است که کلیه هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده و این فرایند توسط مسئولان، بارها مرور شده است.

  • اکبر 0 0

    جالبه بدونید در بازگشت حجاج حتی از همین راهرو هم استفاده نکردند و مستقبلین در خیابان به استقبال زائر خود رفتند بارهم که به جای درب منازل در خیابان تحویل شد. به مقام عالی وزارت تبریک می گویم واقعا کار میکنید!!!!!!!!!!!

  • امیر 0 0

    بار در خیابان تحویل نمی شود بلکه در داخل ترمینال أصلی تحویل زائر می شود اکبرآقا!

  • ریاضی دان 0 0

    گلی به جمال آقای وزیر و آقای ایلخانی با این هنر نمائی شا ن یک مطلب جالب دیگر اینه ترمینال حجاج در ۱۰ کیلومتری ترمینال فعلی و با ۱۰ درصد رشد فیزیکی ۱۰ سال است متوقف شد این تقارن سه تا ده را به فال نیک می گیریم و انشا الله ۱۰ سال دیگر نیز که نوبت سف رحج ما می شود با تقارن چهار تا ۱۰ موجه می باشیم ۴ ۱۰ = ۴۰

  • کارشناس مجری طرح 0 0

    متاسفم برای مدیرانی که حتی پس از بازدید توانائی تشخیص و حتی پاسخ گوئی درست به خبر نگاران را ندارند. با این وضعیت اینگونه مدیران چطوری به اهدافشان خواهند رسید من نمی دانم. اولا باید متذکر شد که این پروژه در زمان خود اقای شیرازیان کلنگ زنی و آغاز شد ولی بدلایل نامعلومی کار در مرحله فونداسیون و حفاری متوقف شد. پس از ایشان مجریان بعدی اسکلت این ترمینال رابه اتمام رسانند و قرار شد مابقی کار توسط سرمایه گذاران انجام شود در این راستا با سازمان حج و زیارت وارد مذاکره شدند که این کار توسط سرمایه گذاری انجام و به اتمام برسد. و پیشرفت فیزیکی کار هم حدود ۲۱ درصد می باشد و السلام و علیکم و …