| کد خبر: 240329 |

◄ استقبال از اولین پرواز ماهان در فرودگاه یزد با واترسالوت

اولین پرواز ماهان به یزد با اجرای واترسالوت یا به عبارتی پاشیدن آب به روی آن، مورد استقبال پرسنل فرودگاه این استان قرار گرفت تا تفاهم نامه تاسیس شرکت هواپیمایی استان یزد رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.

تین نیوز

اولین پرواز شرکت هواپیمایی ماهان، شب دوشنبه بعد از گذشت ۱۵ روز از تفاهم‌نامه انعقاد شده پیرامون ایجاد یک شرکت هواپیمایی در استان یزد انجام شد که برخی مسئولان استان در واکنش به این پرواز، آن را سرآغاز اجرایی شدن این تفاهم نامه ذکر کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تفاهم نامه مذکور به منظور مشارکت در تاسیس و راه اندازی شرکت هواپیمایی جهت فعالیت حمل و نقل مسافر و بار با مرکزیت و محوریت شهر یزد در نشستی با حضور «مهران فاطمی» استاندار یزد، «حمید عرب نژاد» مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان و «محسن نادری» مدیر عامل شرکت بین المللی همراه(جاده، ریل، دریا) منعقد شد.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در این مراسم اظهار کرد: گردشگری در صدر اولویتهای استان یزد است و در واقع یزد برای اوج گرفتن در این مقطع نیازمند دو بال گردشگری و نوآوری است.

وی یکی از اولویتهای مهم برای توسعه گردشگری یزد را توسعه سفرهای هوایی خواند و گفت: طی سالهای گذشته رایزنی های مختلفی در این زمینه صورت گرفت ولی نتیجه بخش نبود اما در عین حال خوشبختانه تلاشهای چند ماه اخیر مثمر واقع شد و امروز شاهد تاسیس یک شرکت هواپیمایی برای استان یزد هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.