| کد خبر: 230416 |

ترمینال سوم فرودگاه امام خمینی احداث می شود

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از آغاز مراحل تامین مالی و احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور توسعه و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر و بار این فرودگاه خبر داد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از آغاز مراحل تامین مالی و احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) به منظور توسعه و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر و بار این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور امیرمحمود غفاری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، مدیر عامل بانک پاسارگاد، مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه‌ای به منظور توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و افزایش ظرفیت جابه جایی مسافر و بار در این فرودگاه از طریق احداث یک ترمینال جدید برگزار شد.

غفاری در خصوص این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: یکی از اهداف این وزارتخانه، طراحی و ساخت پایانه هوایی بین‌المللی با مشارکت سرمایه گذاران داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) است.

وی افزود: امیدواریم ظرفیت جابه‌جایی مسافر تا سقف ۶۰ میلیون نفر به طور سالانه با اجرایی شدن این فاز از توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی  (ره) محقق شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه ابعاد و مسائل مربوط به پروژه احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) بررسی و مقرر شد کارگروهی با حضور افراد حاضر در این طرح مشارکت تشکیل شود، خاطر نشان کرد: هم اکنون اقدامات لازم برای تهیه اسناد و مستندات قراردادی و تسریع در آغاز فرآیند اجرای پروژه مذکور به شکل بسیار فشرده در حال انجام است و به زودی شاهد انعقاد تفاهمنامه این سرمایه‌گذاری بزرگ و مؤثر برای احداث ترمینال جدید فرودگاه امام خمینی (ره) خواهیم بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.