| کد خبر: 221564 |

بررسی دلایل افزایش قیمت بلیط هواپیما با حضور انجمن دفاتر خدمات مسافرتی

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

به گزارش تین  نیوز، مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس با حضور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و مسئولان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: امروز سومین نشست کمیسیون، با دستور کار بررسی دلایل افزایش غیرقانونی قیمت بلیط هواپیما برگزار شد، در این جلسه رفیعی رئیس و نجفی دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی توضیحاتی را درباره عملکرد غیرقانونی ایرلاین ها در افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما ارائه کردند.

اقدام ایرلاین ها در افزایش قیمت بلیط هواپیما غیرقانونی است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر اساس گزارش ها و بررسی های صورت گرفته، اقدام ایرلاین ها در افزایش قیمت بلیط هواپیما غیرقانونی است، ادامه داد: اخیرا قیمت بلیط هواپیما توسط انجمن شرکت های هواپیمایی افزایش یافت، پس از آن وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که قیمت ها افزایش نداشته است، اما ما به عنوان نمایندگان مجلس اعلام می کنیم که برخلاف اظهارات مسئولان، قیمت بلیط گران شده است.

کمیسیون عمران مجلس پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد

وی گفت: کمیسیون عمران مجلس پرونده افزایش قیمت بلیط هواپیما را تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد، اگر مدیران ایرلاین ها ادله ای برای افزایش قیمت بلیط هواپیما دارند، هر چه سریع تر ارائه کنند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در هفته آینده نیز نشست تخصصی با حضور انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، مسئولان سازمان هواپیمایی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پس از آن گزارش جامعی درباره اقدام ایرلاین ها در افزایش قیمت ها، عملکرد مالی شرکت های هواپیمایی و مباحث پیرامونی آن تدوین خواهد شد و این موضوع در نشست کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی و دستگاه های مرتبط بررسی می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل و نقل هوائی 0 0

    آقای یوسفی ،دوست عزیز
    اگر متخصصین واقعی صنعت هواپیمائی و اقتصاد/مدیریت خطوط هواپیمائی که در انزوا و عزلت هستند بجای مدیران و کارکنان موجود شرکتهای هواپیمائی و صنعت هوانوردی کشور در خدمت خانه ملت برای مشاوره و موشکافی قرار گیرند،متوجه خواهید شد مشکلات مسائل دیگری بوده اند که با پنهانکاری در صندوق ،هرگز افشاء نشده اند و میدان برای سوداگران و دلالان جهت سودجوئی رها شده است.