| کد خبر: 211337 |

دبیر انجمن شرکت‌های هوایی عنوان کرد:

◄ هنوز از وام حمایتی ایرلاین‌ها خبری نیست

تمامی ایرلاین ها به تفکیک میزان زیان ناشی از کرونا را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند اما تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص میزان تسهیلات به ایرلاین‌ها وزارت راه و شهرسازی است.

تین نیوز

روز گذشته سیاوش امیرمکری میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام را مجموعاً ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد. اما آیا همزمان با تسهیلات در نظر گرفته شده برای این دو مجموعه فرودگاهی، به ایرلاین‌ها نیز مبلغی اختصاص داده خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هوایی در خصوص میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای شرکت‌های هواپیمایی به خبرنگار ما گفت: هنوز میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای ایرلاین ها مشخص و اعلام نشده است.

وی در خصوص اینکه نحوه ارزیابی زیان ایرلاین ها در پی شیوع کرونا چگونه انجام گرفته است، توضیح داد: روی این مسئله، در وزارتخانه راه و شهرسازی در حال بررسی هستند و هنوز در این خصوص به ما اطلاعی داده نشده است.

اسعدی سامانی تصریح کرد: تمامی ایرلاین ها به تفکیک میزان زیان ناشی از کرونا را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده‌اند اما تصمیم‌گیرنده اصلی در خصوص میزان تسهیلات به ایرلاین‌ها وزارت راه و شهرسازی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.