| کد خبر: 204255 |

◄ انصراف غیررسمی شرکت‌های خارجی از نمایشگاه صنایع هوایی

نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران که قرار بود روز گذشته تا لغایت چهارم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه هوایی تهران روبروی پارک ارم برگزار شود، لغو شد.

تین نیوز

نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران که قرار بود  از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه هوایی تهران روبروی پارک ارم برگزار شود، لغو شد.

مسعود قاسمی، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص چرایی لغو این نمایشگاه توضیح داد: با توجه به اتفاقاتی که در مدت اخیر روی داده است ما هنوز نتوانستیم تصمیمی برای زمان مجدد برگزاری این نمایشگاه بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز و یا فردا در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه تصمیم‌گیری خواهد شد؛ گفت: با توجه به اتفاقاتی پشت سر هم روی داد مجبور شدیم برگزاری نمایشگاه را به تعویق بیندازیم از همین رو بسیاری با برگزاری این نمایشگاه در اسفندماه به دلیل اینکه ممکن است با استقبال مطلوبی مواجه نشود مخالفت می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران با بیان اینکه چند شرکت خارجی قرار بود در این نمایشگاه حضور داشته باشند، عنوان کرد: این شرکت‌ها به صورت رسمی حضورشان را کنسل نکرده‌اند اما به صورت غیر رسمی اعلام کرده‌اند با توجه به لغو و محدود شدن پروازها به ایران ممکن است که نتوانند حضور پیدا کنند که متأسفانه این مسائل در برگزاری این نمایشگاه تأثیر گذاشته است.

قاسمی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که تا قبل از پایان سال این نمایشگاه را برگزار کنیم، تصریح  کرد: اگر قرار باشد این نمایشگاه در سال آینده برگزار شود احتمالاً تا قبل از ماه رمضان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.