| کد خبر: 195856 |

◄ ارتقاء سطح خدمات‌رسانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی

​معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی از ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مسافران در ایام تابستان، در مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی استان خبرداد.

تین نیوز

 معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، گفت: با هدف ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مسافران در ایام تابستان، در قالب یک طرح فشرده از 22 خردادماه سال جاری، تمامی مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی در سطح جاده‌های استان به‌صورت پیوسته مورد بازدید قرارگرفته و تا پایان شهریورماه به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره‌کل راهداری‌ و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، مسعود قاسمی افزود: این بازدیدها در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای محورهای مواصلاتی استان صورت می پذیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به این‌که در اوج سفرهای تابستانی کنترل و بازدید هرچه بیش‌تر اماکن خدماتی و رفاهی حاشیه راه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در این ایام محورهای مواصلاتی استان به مانند سال‌های گذشته نقش بسیار مهمی در جابه‌جایی مسافران و زائران حضرت علی‌بی‌موسی‌الرضا خواهد داشت و این اداره‌کل با آمادگی کامل تا پایان سفرها و با یک برنامه‌ریزی منسجم، تلاش خود را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به‌کار بسته است.

 قاسمی در ادامه افزود: بدین‌منظور لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، تأمین سرمایش اماکن داخل مجتمع‌ها، تأمین آب داخل سرویس‌ها، آماده‌سازی مکانی برای مادران و نوزادان، امکان دسترسی آسان جانبازان و معلولان به اماکن داخل مجتمع، ارتقاء کیفی فضای سبز، نظافت عمومی داخل مجتمع‌ها، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی و حضور دائمی مدیر داخلی مجتمع در محل مجتمع به کلیه مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ابلاغ و مورد تأکید قرار گرفته است.

 وی با تأکید بر نقش قابل‌توجه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در ارتقاء ایمنی جاده‌ها افزود: هدف اصلی این اداره کل، جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به‌منظور برخورداری از یک استراحت کوتاه‌مدت رضایت‌بخش، استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد است. لیکن دستیابی به این هدف، نیازمند ارتقاء سطح خدمات در داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی تا حداقل یک سطح قابل‌پذیرش برای مسافران و ترددکنندگان جاده‌ای است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، تصریح کرد: در این راستا، نظارت بیش‌تر بر نحوه عملکرد و ارائه خدمات در مجتمع‌های خدماتی رفاهی تأثیر قابل‌توجهی خواهد داشت. بنابراین به منظور نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، تشکیل تیم‌های نظارتی از خردادماه امسال در دستور کار قرار گرفته و با هدف اثربخشی بیش‌تر نظارت‌ها، این تیم‌ها به‌صورت کمیته‌های شهرستانی تشکیل شدند و بازدید و پیگیری رفع نواقص مجتمع‌های خدماتی رفاهی موجود در هر شهرستان، به کمیته شهرستان مذکور واگذار شد.

 قاسمی افزود: این کمیته‌ها با مشارکت کنندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در طول سال به‌صورت ماهیانه مجتمع‌های خدماتی رفاهی را مورد بازدید و نظارت قرار داده و نواقص موجود را تا رفع نقص پیگیری می‌کنند. در طرح تابستانی، این بازدیدها به‌طور ویژه و فشرده از 22 خرداد شروع و و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد یافت.

وی عنوان داد: در جریان این بازدیدها، رستوران‌ها، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، پمپ‌بنزین‌ها، مساجد و نمازخانه‌ها و امامزاده‌ها از جمله مکان‌های مورد بازدید هستند که نواقص موجود در هریک شناسایی و به مالکان ابلاغ می‌شود و متعاقباً پس از یک مهلت 5 تا 10 روزه جهت رفع نواقص، مجدداً مورد بازدید قرار می‌گیرند و در صورتی که اماکن خدماتی دارای نقص، نسبت به رفع نواقص اقدام نکنند از ادامه فعالیتشان تا زمان رفع نواقص ممانعت به عمل می‌آید.

 وی تأکید کرد: هم‌وطنان می‌توانند شکایات، نظرات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی300056141 ارسال کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.